Loading...

Σχεδιασμός Μαθήματος και Ανάπτυξη Διδακτικού Υλικού σε Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης

  • panepistimio thessalias
  • ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ
    ΔΙΔΑΚΤΡΑ:
    ΔΙΔΑΚΤΡΑ:
    ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ: Ανενεργή
    ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ: Ανενεργή
    ΔΙΑΡΚΕΙΑ:
    ΠΟΛΗ:
    ΣΠΟΥΔΕΣ: Full-time
    bookmark
    Share
    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
    • Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Σχεδιασμός Μαθήματος και Ανάπτυξη Διδακτικού Υλικού σε Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης» (προηγούμενη ονομασία «Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης και Παραγωγή Διδακτικού Υλικού») λειτουργεί από το 2003-04 και απονέμει τα ακόλουθα δύο Διπλώματα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΔΜΣ):

      Α) “Σχεδιασμός Μαθήματος και Ανάπτυξη Διδακτικού Υλικού σε Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης στις Θετικές Επιστήμες”,

      Β) “Σχεδιασμός Μαθήματος και Ανάπτυξη Διδακτικού Υλικού σε Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης στις Επιστήμες του Ανθρώπου”.

      Το πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών «Σχεδιασμός Μαθήματος και Ανάπτυξη Διδακτικού Υλικού σε Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης» αποσκοπεί  στην εξειδίκευση των φοιτητών και φοιτητριών του:

      α) Σε θέματα σχεδιασμού της διδασκαλίας στο πλαίσιο σύγχρονων περιβαλλόντων μάθησης που  χαρακτηρίζονται, μεταξύ άλλων, από:

      ·       εποικοδομητικού τύπου διδακτικές προσεγγίσεις,

      ·       συνεργατικές και διαφοροποιημένες, διαθεματικές/διεπιστημονικές διαδικασίες μάθησης, καθώς και

      ·      από τη λειτουργική και κριτική ένταξη των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαιδευτική διαδικασία.

      Δείτε αναλυτικά την Προκήρυξη:

      Το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας πρόκειται να προχωρήσει στην εισαγωγή κατόπιν εξετάσεων είκοσι (20) πτυχιούχων πανεπιστημίων ή ΤΕΙ ή αντίστοιχων Τμημάτων πανεπιστημίων εξωτερικού με σπουδές αναγνωρισμένες ως ισότιμες των ελληνικών πανεπιστημίων ή ΤΕΙ, ως εξής:

      Α΄ Κατεύθυνση: α) Απόφοιτοι Παιδαγωγικών Τμημάτων και β) Απόφοιτοι Σχολών Θετικών Επιστημών ή πτυχιούχοι Πολυτεχνικών Σχολών και ΤΕΙ που έχουν παιδαγωγική επάρκεια μετά από φοίτηση στην ΑΣΠΑΙΤΕ ή πρώην ΣΕΛΕΤΕ, συνολικά δέκα (10) άτομα.

      Β΄ Κατεύθυνση: α) Απόφοιτοι Παιδαγωγικών Τμημάτων, β) Απόφοιτοι άλλων τμημάτων Φιλοσοφικών Σχολών και Σχολών Επιστημών του Ανθρώπου, και γ) Απόφοιτοι Σχολών ΦΠΨ, συνολικά δέκα (10) άτομα.

      Αιτήσεις συμμετοχής στις εξετάσεις θα γίνονται δεκτές από 1 ως 14 Αυγούστου 2018, μόνο ηλεκτρονικά στο [email protected]. Οι υποψήφιοι μαζί με την αίτηση τους θα πρέπει να επισυνάπτουν τα δικαιολογητικά τους σε ηλεκτρονική μορφή.

      Οι εξετάσεις εισαγωγής θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο8 Σεπτεμβρίου 2018 τις ώρες 11-1 και 3-5, στην Αίθουσα Μπίλη Βέμη του Κτιρίου 3, του Παραλιακού Συγκροτήματος του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (http://www.uth.gr/to-panepistimio/campus). Πριν προσέλθουν στις εξετάσεις οι υποψήφιοι θα πρέπει να συμβουλευτούν την ονομαστική κατάσταση που θα αναρτηθεί μετά από τον έλεγχο των διακαιολογητικών.

      Για πληροφορίες αναφορικά με την ύλη των εξετάσεων, το ΦΕΚ και τον κανονισμό λειτουργίας του ΠΜΣ, καθώς και την αίτηση συμμετοχής στις εξετάσεις, οι υποψήφιοι μπορούν να αναζητήσουν τη σχετική ανακοίνωση στις ιστοσελίδες http://www.uth.gr/,  http://www.pre.uth.gr  και  http://www.pre.uth.gr/new/el/pms-pre.

      Επικοινωνία: e-mail [email protected].

      Βόλος, Ιούνιος 2018

      O Διευθυντής Σπουδών του Π.Μ.Σ.

      Τριαντάφυλλος Α. Τριανταφυλλίδης

      Αναπληρωτής Καθηγητής

    • Η ελάχιστη χρονική διάρκεια για την ολοκλήρωση του προγράμματος είναι τρία (3) έτη. Το σύνολο των πιστωτικών μονάδων (ECTS) που απαιτούνται για την απόκτηση του Διπλώματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΔΜΣ) είναι 90 ECTS.

      Για την απόκτηση του ΔΜΣ απαιτείται η παρακολούθηση και η επιτυχής εξέταση σε 6 μαθήματα όπως αυτά περιγράφονται παρακάτω κατά το πρώτο και δεύτερο εξάμηνο, η επιτυχής παρακολούθηση των υποχρεωτικών σεμιναρίων, καθώς και η εκπόνηση κατά το τρίτο εξάμηνο πρωτότυπης Διπλωματικής Εργασίας υπό την επίβλεψη τριών μελών ΔΕΠ.

      Τα μαθήματα και οι αντίστοιχες πιστωτικές μονάδες  ορίζονται ως εξής:

      Μαθήματα Εξάμηνο Πιστωτικές μονάδες (ECTS)
      1. Σύγχρονες προσεγγίσεις στη μάθηση και στην εκπαιδευτική πράξη Υ − α΄ εξαμήνου 10
      2. Η εκπαιδευτική έρευνα και οι μέθοδοι της Υ − α΄ εξαμήνου 10
      3. Διδασκαλία και μάθηση με ΤΠΕ και ανάπτυξη διδακτικού υλικού Υ − α΄ εξαμήνου 10
      4. Διδασκαλία και μάθηση στις Φυσικές Επιστήμες και ανάπτυξη διδακτικού υλικού Υ − β΄ εξαμήνου

      Α΄ Κατεύθυνσης

      10
      5. Διδασκαλία και μάθηση στα Μαθηματικά και ανάπτυξη διδακτικού υλικού Υ − β΄ εξαμήνου,

      Α΄ Κατεύθυνσης

      10
      6. Ζητήματα της Μαθηματικής Εκπαίδευσης και ανάπτυξη διδακτικού υλικού Υ − β΄ εξαμήνου,

      Α΄ Κατεύθυνσης

      10
      7. Εισαγωγή στην έρευνα για τη διδασκαλία και τη μάθηση της Γλώσσας Υ − β΄ εξαμήνου,

      Β΄ Κατεύθυνσης

      10
      8. Διδασκαλία και μάθηση της Λογοτεχνίας και ανάπτυξη διδακτικού υλικού Υ − β΄ εξαμήνου,

      Β΄ Κατεύθυνσης

      10
      9. Διδασκαλία και μάθηση της Ιστορίας και ανάπτυξη διδακτικού υλικού Υ − β΄ εξαμήνου,

      Β΄ Κατεύθυνσης

      10
      Διπλωματική Εργασία γ΄ εξάμηνο 30
    ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
    ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
    ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
    ΆΡΘΡΑ