Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Ψηφιακό Μάρκετινγκ – e-Business and Digital Marketing

  • ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ
    ΔΙΔΑΚΤΡΑ:
    ΔΙΔΑΚΤΡΑ:
    ΛΗΞΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ: 12/10/2020
    ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ: Ενεργή
    ΔΙΑΡΚΕΙΑ: ,
    ΠΟΛΗ:
    ΣΠΟΥΔΕΣ: Full time/Part-time
    bookmark
    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
    • Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος «Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Ψηφιακό Μάρκετινγκ» (MSc in e-Business and Digital Marketing) έχει ως γνωστικό αντικείμενο την παροχή καινοτόμου διεπιστημονικής εκπαίδευσης μεταπτυχιακού επιπέδου σε θέματα ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας και του ψηφιακού μάρκετινγκ. Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε φοιτητές και σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών που επιθυμούν να διευρύνουν την εξειδίκευση τους στα σύγχρονα συστήματα ηλεκτρονικού επιχειρείν καθώς και στις μεθοδολογίες ανάπτυξης, προώθησης, χρηματοδότησης και διαχείρισης ηλεκτρονικών επιχειρήσεων. Οι βασικοί στόχοι του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών είναι οι εξής:

      • Η ανάπτυξη των βασικών τεχνολογικών προσόντων και γνώσεων που είναι απαραίτητα για μια επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία σε Ηλεκτρονικές Επιχειρήσεις.
      • Η ανάπτυξη των βασικών διοικητικών προσόντων και γνώσεων που είναι αναγκαία για μια επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία σε Ηλεκτρονικές Επιχειρήσεις, όπως η εξασφάλιση χρηματοδότησης, η προώθηση, η ανάπτυξη στρατηγικής, καινοτομίας και δημιουργικότητας.
      • Η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων στο πεδίο του ψηφιακού μάρκετινγκ.

      Μεταπτυχιακοί τίτλοι
      Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών απονέμει Δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο: «Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Ψηφιακό Μάρκετινγκ» (MSc in e-Business and Digital Marketing).

      The Programme
      Entrepreneurial skills, when combined with deep technical knowledge, can lead to producing innovative ideas in the global competitive e-Business environment. The MSc in e-Business and Digital Marketing postgraduate course aims at providing balanced and well-designed training in the principles of information technology applied to e-Business and Marketing practices, as well as the essential managerial, and financing skills needed to start-up and successfully run an e-Business.

      Target Audience
      The MSc programme is designed for University graduates of Telecommunications, Informatics/Computer Science, and Electrical Engineering but also of Natural Sciences, Mathematics and Economics/Business departments with a background in ICT and strong motivation to pursue a career in e-Business and Digital Marketing related domains.

      Δείτε την προκήρυξη:

      Η Σχολή Επιστήμης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημιακού Κέντρου Διεθνών Προγραμμάτων Σπουδών του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος καλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλουν υποψηφιότητα για την παρακολούθηση του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) στο αντικείμενο “Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Ψηφιακό Μάρκετινγκ” για το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021. Η διδασκαλία των μαθημάτων του Π.Μ.Σ. γίνεται αποκλειστικά στην αγγλική γλώσσα. Οι διδάσκοντες προέρχονται από Πανεπιστήμια της αλλοδαπής και της ημεδαπής.

      Οι μεταπτυχιακές σπουδές στο παραπάνω Π.Μ.Σ. οδηγούν στη λήψη Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) μετά από κύκλο σπουδών, ο οποίος περιλαμβάνει την παρακολούθηση μεταπτυχιακών μαθημάτων καθώς και την εκπόνηση διπλωματικής εργασίας. Η χρονική διάρκεια της φοίτησης για την απονομή του Μ.Δ.Ε. είναι 14 μήνες. Για όσους φοιτητές επιθυμούν, και κατόπιν σχετικής αίτησης, υπάρχει η δυνατότητα μερικής φοίτησης. Στην περίπτωση αυτή, η διάρκεια του Π.Μ.Σ. θα είναι 26 μήνες. Επιπλέον, δίδεται η δυνατότητα παρακολούθησης του προγράμματος σε μορφή που συνδυάζει την παραδοσιακή, πρόσωπο με πρόσωπο, διδασκαλία με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

      Στα Π.Μ.Σ. του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος γίνονται δεκτοί, μετά από επιλογή, πτυχιούχοι Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή ομοταγών ιδρυμάτων της αλλοδαπής καθώς και πτυχιούχοι τμημάτων Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων συναφούς γνωστικού αντικειμένου σύμφωνα με τις διατάξεις των νόμων 4485/2017 και 4610/2019.

      Το Π.Μ.Σ. “Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Ψηφιακό Μάρκετινγκ” (MSc in e-Business and Digital Marketing) έχει ως αντικείμενο την παροχή εκπαίδευσης στο πεδίο του ηλεκτρονικού επιχειρείν και απευθύνεται σε αποφοίτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που επιθυμούν να αποκτήσουν εξειδίκευση στα σύγχρονα συστήματα ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας και στο ψηφιακό μάρκετινγκ.

      Η επιλογή των μεταπτυχιακών φοιτητών θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις της ισχύουσας νομοθεσίας και τη συνάφεια του γνωστικού αντικειμένου των προπτυχιακών σπουδών του υποψήφιου με την επιστημονική περιοχή του Π.Μ.Σ., το βαθμό του διπλώματος ή πτυχίου, την επίδοση στη διπλωματική εργασία και σε προπτυχιακά μαθήματα συναφή με το Π.Μ.Σ., την πιστοποιημένη γνώση της αγγλικής γλώσσας, το βιογραφικό σημείωμα του υποψήφιου και τις συστατικές επιστολές.

      Οι ενδιαφερόµενοι καλούνται να υποβάλουν αίτηση μέχρι 12 Οκτωβρίου 2020 ή µέχρι την κάλυψη των θέσεων, ακολουθώντας τις οδηγίες που βρίσκονται στον σύνδεσμο https://www.tech.ihu.edu.gr/index.php/en/admissions.html.

      Κατά την υποβολή αίτησης οι υποψήφιοι καλούνται να επισυνάψουν τα παρακάτω:

      • Αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα (CV)
      • Αντίγραφο διπλώματος Πολυτεχνικών Σχολών, ή πτυχίου Σχολών Θετικών Επιστημών, Πληροφορικής, Οικονομίας & Διοίκησης και αντίστοιχων τμημάτων Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, ή/και αντίστοιχων σχολών του εξωτερικού (οι ενδιαφερόμενοι που αναμένουν να ολοκληρώσουν τις βασικές σπουδές τους έως το Σεπτέμβριο μπορούν να υποβάλουν αίτηση μόνο με την ως τώρα αναλυτική τους βαθμολογία)
      • Αντίγραφο αναλυτικής βαθμολογίας
      • Πιστοποίηση γνώσης της αγγλικής γλώσσας προσκομίζοντας έναν από τους παρακάτω τίτλους απόδειξης πολύ καλής γνώσης της αγγλικής γλώσσας: IELTS (6.5 και άνω), TOEFL (90 και άνω), TOEIC (850 και άνω). Ελλείψει αυτών, δεκτά γίνονται και άλλα πτυχία που αποδεικνύουν όμως άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας όπως αυτά εξειδικεύονται από τον ΑΣΕΠ. Οι ενδιαφερόμενοι που δεν κατέχουν ανάλογο πιστοποιητικό μπορούν να υποβάλουν αίτηση αλλά για να τους επιτραπεί να ξεκινήσουν το Π.Μ.Σ. θα πρέπει να υποβάλουν το πιστοποιητικό έως 12 Οκτωβρίου 2020
      • Δύο ακαδημαϊκές συστατικές επιστολές σε κλειστούς υπογεγραμμένους και σφραγισμένους φακέλους. Εναλλακτικά, οι αξιολογητές μπορούν να αποστείλουν κατευθείαν τις ενυπόγραφες συστατικές επιστολές στο email [email protected] από τον προσωπικό λογαριασμό email που διατηρούν στο φορέα/ίδρυμα στο οποίο εργάζονται
      • Δύο φωτογραφίες μεγέθους διαβατηρίου.

      Πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων παρέχονται από τη Γραμματεία και τον Υπεύθυνο Προγραμμάτων (Programme Μanager) της Σχολής του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος (τηλ.: 2310 807529/526, email: [email protected]).

      Συμμόρφωση στο Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR) (EE 2016/679)

      Οι ενδιαφερόμενοι, οι οποίοι υποβάλλουν αίτηση και τα συνοδευτικά αυτής δικαιολογητικά έγγραφα, συναινούν ρητά στην επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων που οι ίδιοι υποβάλλουν μαζί με τη αίτησή τους, με σκοπό την αξιολόγηση της υποψηφιότητάς τους και την αποδοχή τους ή μη σε Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος.

      Σε περίπτωση μη επιλογής ορισμένου υποψηφίου, τα στοιχεία του στη συνέχεια διαγράφονται από τα αρχεία της Σχολής εντός χρονικού διαστήματος 30 ημερών. Ο υποψήφιος που τελικά δεν επιλεγεί έχει δικαίωμα να παραλάβει τα έγγραφα που έχει υποβάλλει, διαφορετικά αυτά καταστρέφονται εντός 30 ημερών.

    • Programme Structure
      The Core Courses

      First Term
      ▶ ICT Management
      ▶ Digital Marketing
      ▶ Web Analytics
      ▶ Data Science for Business: Theory and Practice
      ▶ ICT Essentials

      Second Term
      ▶ Digital Entrepreneurship: Developing and Financing an e-Business
      ▶ Social Media and Online Community Management
      ▶ Digital Organisations: eCommerce and eGovernment

      The Elective Courses (Choice of two Elective Courses)
      ▶ Big Data and Cloud Computing
      ▶ Market Research and Analysis
      ▶ Digital Business Strategy
      ▶ Data Mining
      ▶ Human Computer Interaction, Design and User Experience
      ▶ Cryptocurrencies and Blockchain Technologies
      ▶ Consulting Project

      The Dissertation
      The dissertation provides a good opportunity to apply theory and concepts learned in various courses to real world, e-Business and Digital Marketing-related issues or challenges. Students are supervised throughout their projects by a member of the academic faculty and the academic associates.


      Part-timers attend the following courses during the two (2) years of studies:

      1st Year

      Term 1: ICT Management, ICT Essentials | Term 2: Digital Entrepreneurship: Developing and Financing an e-Business, Social Media and Online Community Management, Digital Organisations: eCommerce and eGovernment

      2nd Year

      Term 1: Digital Marketing, Web Analytics, Data Science for Business: Theory and Practice | Term 2: Two (2) electives | Term 3: Dissertation

    ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
    ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
    ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
    ΆΡΘΡΑ
    Share on Facebook Tweet Pin it Share on LinkedIn Send email