Loading...

Επιστήμες της Αγωγής: Δημιουργικά περιβάλλοντα μάθησης και παιχνίδι

  • panepistimio thessalias
  • ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ
    ΔΙΔΑΚΤΡΑ:
    ΔΙΔΑΚΤΡΑ:
    ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ: Ανενεργή
    ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ: Ανενεργή
    ΔΙΑΡΚΕΙΑ:
    ΠΟΛΗ:
    ΣΠΟΥΔΕΣ: Full-time
    bookmark
    Share
    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
    • Μαθαίνουμε για το παιχνίδι. Μαθαίνουμε με το παιχνίδι. Διερευνούμε τους τρόπους με τους οποίους το παιχνίδι ζει και μπορεί να ζει μέσα σε επιστημονικές και καλλιτεχνικές πρακτικές. Αναζητούμε το νόημα των εννοιών «δημιουργική διδασκαλία» και  «δημιουργική μάθηση», και τις εξετάζουμε κριτικά, μέσα από διαφορετικές σκοπιές.

      Το πρόγραμμα  «Επιστήμες της Αγωγής: Δημιουργικά περιβάλλοντα μάθησης και παιχνίδι» αξιοποιεί σύγχρονες τάσεις και προβληματισμούς που αναπτύσσει η παιδαγωγική επιστήμη, καθώς και τα πορίσματα επιστημονικών ερευνών αιχμής από συναφή πεδία, αποσκοπώντας στη μεταπτυχιακή εξειδίκευση των φοιτητών και φοιτητριών στη θεωρία και πράξη της βιωματικής μάθησης σε δημιουργικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα.

      Πυρήνας, του ΠΜΣ είναι η εμβάθυνση στις παιδαγωγικές, ψυχολογικές και κοινωνιολογικές διαστάσεις της δημιουργικής μάθησης και των εκπαιδευτικών πτυχών του παιχνιδιού. Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με στόχο την πολύπλευρη, διεπιστημονική προσέγγιση του παιδαγωγικού παιχνιδιού και της δημιουργικής μάθησης, με τη συμβολή μελών ΔΕΠ του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας αλλά και σημαντικών προσκεκλημένων συνεργατών.

      Τα μαθήματα, τα σεμινάρια και η εκπόνηση διπλωματικής εργασίας παρέχουν υψηλού επιπέδου θεωρητικές γνώσεις, αλλά και τη βιωματική εμπειρία της δημιουργικής σχέσης με μια σειρά αντικείμενα των τεχνών και των επιστημών.

      Οι φοιτητές οι φοιτήτριες θα είναι σε θέση να

      • αξιοποιήσουν τη βιωματική μάθηση ως διδακτική πρακτική και να
      • αναπτύσσουν σύγχρονα, δημιουργικά περιβάλλοντα μάθησης στην τυπική, μη τυπική και άτυπη εκπαίδευση.

      Ταυτόχρονα, δίνεται βαρύτητα στην ανάπτυξη ενός στέρεου ερευνητικού προφίλ μέσα από τη συμμετοχή σε ερευνητικές διαδικασίες με στόχο να αποκτήσουν οι φοιτήτριες και οι φοιτητές σημαντικά εφόδια, χρήσιμα για την περαιτέρω εξέλιξή τους στον ακαδημαϊκό χώρο.

      Δείτε αναλυτικά την Προκήρυξη:

      Η επιλογή των υποψηφίων γίνεται με κριτήρια τον φάκελο υποψηφιότητας και προσωπική συνέντευξη. Για την βαθμολογία υπολογίζονται ο φάκελος υποψηφιότητας σε ποσοστό 70% και προσωπική συνέντευξη σε ποσοστό 30%. Όσοι υποψήφιοι καταθέσουν αποδεικτικά γνώσης της αγγλικής γλώσσας τουλάχιστον σε επίπεδο Γ1 μπορούν να προχωρήσουν απευθείας στην διαδικασία εισαγωγής με κατάθεση
      φακέλου και προσωπική συνέντευξη. Οι υπόλοιποι υποψήφιοι υποχρεούνται να δώσουν γραπτές εξετάσεις προκειμένου να κατοχυρώσουν την απαιτούμενη γνώση της αγγλικής γλώσσας. Οι εξετάσεις του μαθήματος των Αγγλικών θα πραγματοποιηθούν στις αρχές Σεπτεμβρίου, σε ημερομηνία και ώρα που θα ανακοινωθεί μετά την ολοκλήρωση της υποβολής φακέλων. Οι υποψήφιοι που θα επιτύχουν στις εξετάσεις
      3 γλώσσας μπορούν να προχωρήσουν στην διαδικασία εισαγωγής.

      Το ΠΜΣ προκηρύσσεται κάθε δύο χρόνια και η φοίτηση είναι δωρεάν.

      ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΦΑΚΕΛΩΝ
      Ο φάκελος υποψηφιότητας αποτελείται υποχρεωτικά από:
      Α. Αίτηση (βλ. Παράρτημα Α)
      Οι αιτήσεις θα πρέπει να συμπληρωθούν και αποσταλούν με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στη διεύθυνση [email protected]
      Β. Φάκελος δικαιολογητικών
      Ο φάκελος δικαιολογητικών περιλαμβάνει υποχρεωτικά:
      Α1.Αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα
      Α2.Αντίγραφο πτυχίου (Επικυρωμένο Φ/Α μόνο για πτυχία Πανεπιστημίου αλλοδαπής)
      Α3.Βεβαίωση ισοτιμίας από το ΔΟΑΤΑΠ για όσους έχουν πτυχίο Πανεπιστημίου της αλλοδαπής
      Α4.Πιστοποιητικό σπουδών με αναλυτική βαθμολογία

      Επίσης, εφόσον υπάρχουν, κατατίθενται:
      Β1. Βεβαίωση εκπόνησης πτυχιακής εργασίας (από τη γραμματεία του τμήματος) όπου θα αναγράφονται το θέμα της εργασίας, ο βαθμός και οι επιβλέποντες καθηγητές
      Β2. Βεβαιώσεις συμμετοχής σε σεμινάρια, ερευνητικά, ευρωπαϊκά ή εκπαιδευτικά προγράμματα, κλπ.
      Β3. Αντίγραφα επιστημονικών δημοσιεύσεων και ανακοινώσεων σε ελληνικά ή ξένα περιοδικά, ή/και πρακτικά επιστημονικών συνεδρίων της Ελλάδας και του εξωτερικού
      Β4. Αντίγραφο πτυχίου άλλου Τμήματος ΑΕΙ ή ΤΕΙ
      Β5. Αντίγραφο άλλου μεταπτυχιακού τίτλου
      Β6. Αναγνωρισμένο δίπλωμα γνώσης αγγλικής γλώσσας (επιπέδου τουλάχιστον Γ1 προκειμένου να απαλλαγούν από τις εξετάσεις αγγλικής
      γλώσσας) (Επικυρωμένο Φ/Α)
      Β7. Πιστοποίηση γνώσης Η/Υ
      Β8. Βεβαιώσεις επαγγελματικής εμπειρίας
      Β9. Βεβαιώσεις συμμετοχής σε κοινωνικές δράσεις

      Ο φάκελος δικαιολογητικών είναι υποχρεωτικά ψηφιακός και θα πρέπει να αποσταλεί σε μέσο αποθήκευσης (cd ή dvd) με συστημένη εμπρόθεσμη επιστολή, στη Γραμματεία του ΠΜΣ του ΠΤΠΕ (Γραμματεία Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης, Νέο Κτίριο παραλιακού συγκροτήματος, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Αργοναυτών & Φιλελλήνων, 38221, Βόλος, τηλ.: 2421074861, Υπεύθυνη: Σεβαστή
      Θεοδοσίου).

      Η προθεσμία υποβολής του φακέλου υποψηφιότητας (Αίτηση και Δικαιολογητικά) ορίζεται έως τις 31/7/2018.

      Επιπλέον οδηγίες για την υποβολή φακέλων
      1. Όλος ο φάκελος υποψηφιότητας υποβάλλεται υποχρεωτικά σε ψηφιακή μορφή
      2. Ο φάκελος με τα πρωτότυπα έγγραφα προσκομίζεται υποχρεωτικά κατά τη διάρκεια της συνέντευξης για επιτόπιο έλεγχο. Ο φάκελος αυτός επιστρέφεται μετά την ολοκλήρωση της συνέντευξης
      3. Τα περιεχόμενα του cd/dvd (ονόματα αρχείων και φακέλων) θα πρέπει να είναι αριθμημένα σύμφωνα με τις παραπάνω λίστες
      4. Στο αρχείο της αίτησης, συμπληρώστε υποχρεωτικά τη λίστα με τα δικαιολογητικά (απαραίτητα και προαιρετικά) που πρόκειται να
      συνυποβάλλετε, αριθμημένα σε αντιστοιχία με τα περιεχόμενα του cd/dvd
      5. Στο cd/dvd θα πρέπει να αναγράφεται το ονοματεπώνυμο του/της υποψηφίου/ας

      Βόλος 30 Μαΐου 2018
      Η Διευθύντρια Σπουδών του ΠΜΣ
      Νίκη Νικονάνου
      Αναπληρώτρια Καθηγήτρια

    • Τίτλος Μονάδες ECTS Professor
      1ο εξάμ. – Eρευνώντας τον Κοινωνικό Κόσμο 12 Πεχτελίδης Γιάννης
      1ο εξάμ. – Σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις και πρακτικές εφαρμογές του παιχνιδιού 12
      2ο εξάμ. – Ανάπτυξη και μάθηση στην παιδική ηλικία: Σύγχρονες θεωρήσεις και παρεμβάσεις 12
      2ο εξάμ. – Δημιουργικοί Πειραματισμοί με Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογίες και Περιβάλλον σε πρακτικές Τυπικής και Άτυπης Εκπαίδευσης 12
      3ο εξάμ. – Δημιουργικά περιβάλλοντα μάθησης και πολιτισμός: Σύγχρονες κριτικές θεωρήσεις 12
      3ο εξάμ. – Δημιουργική γραφή/ανάγνωση και εκπαίδευση 12
      1ο εξάμ. – Σεμινάριο: Κοινωνικές Κατασκευές της παιδικής ηλικίας, της εκπαίδευσης και της δημιουργικότητας 6
      1ο εξάμ. – Σεμινάριο: Οπτικός γραμματισμός 6 Παπαδοπούλου Μαρία
      2ο εξάμ. – Σεμινάριο: Η φύση ως πεδίο μάθησης και δημιουργίας 6
      2ο εξάμ. – Σεμινάριο: Παιχνίδι & δημιουργικότητα στην παιδική γλώσσα 6 Μότσιου Ελένη
      3ο εξάμ. – Σεμινάριο: Διαδικασίες εμψύχωσης σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα 6
      3ο εξάμ. – Σεμινάριο: Παιχνίδι και Τέχνες: Βιωματκές και αναστοχαστικές προσεγγίσεις 6
    ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
    ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
    ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
    ΆΡΘΡΑ