Εκπαίδευση για την Αειφορία – Επιστήμες της Αγωγής

  • ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ
    ΔΙΔΑΚΤΡΑ:
    ΔΙΔΑΚΤΡΑ:
    ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ: Ανενεργή
    ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ: Ανενεργή
    ΔΙΑΡΚΕΙΑ:
    ΠΟΛΗ:
    ΣΠΟΥΔΕΣ: Full-time
    bookmark
    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
    • Αντικείμενο του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) είναι η προαγωγή της
      γνώσης, η ανάπτυξη της έρευνας και η ικανοποίηση εκπαιδευτικών, ερευνητικών, κοινωνικών και αναπτυξιακών αναγκών της χώρας, μέσω της κατάρτισης επιστημόνων υψηλού επιπέδου, ικανών να συμβάλουν στην
      επιστημονική περιοχή της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και της Εκπαίδευσης για την Αειφορία.

      Σκοπός του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) είναι:

      • η εμβάθυνση στη θεωρία της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και της Αειφορίας, παραγωγής γνώσης στο
        παραπάνω διεπιστημονικό πεδίο και διάχυσης της γνώσης αυτής σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
      • Σχεδιασμού, εφαρμογής και αξιολόγησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και
        Αειφορίας για κάθε δυνατό συνδυασμό ομάδων-στόχων, εκπαιδευτών, αντικειμένου μελέτης, εκπαιδευτικού πλαισίου και διατιθέμενης υλικής υποδομής.
      • Σχεδιασμού πολιτικών (policies) για την ενσωμάτωση της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και της Αειφορίας
        σε όλες τις βαθμίδες της τυπικής εκπαίδευσης, αλλά και σε κάθε δυνατή συγκυρία άτυπης εκπαίδευσης μέσα στο γενικότερο περιβάλλον των κοινωνικών θεσμών, φορέων, ομάδων που λαμβάνουν αποφάσεις, κλπ.
      • Ανάπτυξη της επιστημονικής έρευνας σε όλους τους παραπάνω τομείς.
      • Ανάπτυξη κάθε είδους συνεργασίας με άτομα, επιστημονικά ιδρύματα, φορείς, και ομάδες που ασχολούνται με την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και την Αειφορία τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

      Δείτε τη προκήρυξη

    • Το σύνολο των πιστωτικών μονάδων (ECTS) που απαιτούνται για την απόκτηση του Διπλώματος Μεταπτυχιακών Σπουδών Δ.Μ.Σ. είναι 120. Το πρόγραμμα σπουδών διαμορφώνεται ως εξής:

    Α’ Εξάμηνο:

    • Κριτική θεώρηση και ανάλυση των βασικών παιδαγωγικών θεωριών και θεωριών μάθησης Υ 6
    • Βασικές αρχές της Βιωματικής Εκπαίδευσης: η θεωρία Υ 6
    • Θεατροπαιδαγωγική ως διδακτικό και ερευνητικό εργαλείο στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Υ 6
    • Το βασικό θεωρητικό, φιλοσοφικό, μεθοδολογικό και εννοιολογικό πλαίσιο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Υ 6
    • Οικολογία και Κοινωνική Αλληλέγγυα Οικονομία: συνεταιριστική διαχείριση των απορριμμάτων, του νερού, της τροφής, της ενέργειας Υ 6

    Β’ Εξάμηνο:

    • Κριτική Παιδαγωγική: Θεωρία και πράξη Υ 6
    • Βασικές θεωρίες Οικολογίας και η προβληματική της Ανθρώπινης Οικολογίας Υ 6.
    • Περιβαλλοντική φιλοσοφία, περιβαλλοντική ηθική και εκπαίδευση αξιών Υ 6
    • Ποσοτικές και ποιοτικές μέθοδοι ανάλυσης ερευνητικών δεδομένων Υ 12

    Γ’ Εξάμηνο:

    • Βιολογία και Περιβάλλον Υ  7
    • Πρακτική άσκηση Υ 15
    • Εμψύχωση ομάδων βιωματικής εκπαίδευσης Υ 8

    Δ’ Εξάμηνο:

    •  Εκπόνηση Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας Υ 30

    Δείτε περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα σπουδών εδώ

    ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
    ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
    ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
    ΆΡΘΡΑ
    Share on Facebook Tweet Pin it Share on LinkedIn Send email