Site icon Spoudase.gr

Πληροφορική

Περιγραφή Προγράμματος

Οι κύριοι στόχοι του προγράμματος είναι:

  1. Εξοικείωση με τις σημαντικότερες εφαρμογές πληροφορικής και με τις τεχνικές στις οποίες βασίζονται.
  2. Εκμάθηση και εφαρμογή των σημαντικότερων γλωσσών προγραμματισμού.
  3. Εξέταση και αξιολόγηση των τελευταίων πληροφορικών συστημάτων και εφαρμογή σύγχρονων υπολογιστικών τεχνικών για τη δημιουργία νέων και βελτιωμένων επιχειρησιακών συστημάτων πληροφορικής.
  4. Κατανόηση των υπολογιστικών μοντέλων και των μεθόδων υλοποίησής τους σε υλικό και λογισμικό.
  5. Εξοικείωση με τις νέες εξελίξεις στον τομέα της πληροφορικής, όπως τεχνολογίες διαδικτύου, ασφάλεια, πρωτόκολλα, κ.ά.

Προοπτικές Σταδιοδρομίας

Στην εποχή των ηλεκτρονικών υπολογιστών, οι απόφοιτοι του κλάδου είναι περιζήτητοι και απορροφώνται αμέσως από την αγορά εργασίας (ιδιωτικό, ημικρατικό, κρατικό τομέα και εκπαίδευση).

Πρόσβαση σε Περαιτέρω Σπουδές

Μετά την απόκτηση Πτυχίου (Bachelor’s Degree) οι απόφοιτοι μπορούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα στην Πληροφορική του Πανεπιστημίου Λευκωσίας. Οι απόφοιτοι του κλάδου Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας έχουν τη δυνατότητα να εγγραφούν ως μέλη στο Επιστημονικό Τεχνικό Επιμελητήριο Κύπρου (ΕΤΕΚ).

Εισδοχή

Γενικό κριτήριο εισδοχής στο προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών είναι το Απολυτήριο Λυκείου ή άλλο ισοδύναμο προσόν.

Κανονική Ακαδημαϊκή Εισδοχή

Κύριο κριτήριο εισδοχής για κανονική εισαγωγή στα προγράμματα σπουδών είναι το αναγνωρισμένο Απολυτήριο Λυκείου με βαθμό 7.5 από τα 10 ή 15 από τα 20 ή κατάταξη επίδοσης στο κορυφαίο 50% ή ισοδύναμο προσόν.

Ειδική Ακαδημαϊκή Εισδοχή

Αυτή η κατηγορία εισδοχής μπορεί να προσφερθεί σε φοιτητές που διαθέτουν Απολυτήριο Λυκείου αλλά δεν έχουν τους απαιτούμενους βαθμούς ή άλλες προϋποθέσεις για τακτική εισδοχή.

Επαρκής Γνώση Αγγλικής Γλώσσας

Οι φοιτητές πρέπει παρακαθήσουν τις κατατακτήριες εξετάσεις αγγλικής γλώσσας του Πανεπιστημίου NEPTON, πριν την εγγραφή τους σε οποιοδήποτε πρόγραμμα σπουδών. Οι διαγνωστικές αυτές εξετάσεις ενδέχεται να καταδείξουν πως ορισμένοι φοιτητές θα πρέπει να παρακολουθήσουν μαθήματα αγγλικών προτού να είναι σε θέση να εγγραφούν στο ακαδημαϊκό πρόγραμμα σπουδών τους.

Φοιτητές με τα ακόλουθα προσόντα στην αγγλική γλώσσα, εγγράφονται αυτόματα στο πρόγραμμα σπουδών τους:

Μαθησιακά Αποτελέσματα

By the end of the programme the graduates will be able to:

  1. Utilize knowledge and understanding, in the modeling and design of computer-based systems, processes, and programs, in a way that demonstrates comprehension of the trade-off in design choices.
  2. Identify and analyze criteria and specifications appropriate to specific problems, and plan strategies for their solution.
  3. Comprehend the elements of computational thinking; recognize its applicability within other domains, and being capable of applying it in appropriate circumstances.
  4. Analyze the extent to which a computer-based system, process, and program, meets the criteria defined for its current use and future development.
  5. Deploy appropriate theory, practices and tools for the specification, design, implementation and maintenance, as well as the evaluation of computer-based systems, processes, and programs.
  6. Recognize and be guided by the social, professional, legal and ethical, as well as cultural issues involved in the use of computer technology.
  7. Specify, design and implement computer-based systems, processes, and programs, as well as implement software project management.
  8. Evaluate computer-based systems, processes, and programs, in terms of general quality attributes and possible trade-offs presented within the given problem.
  9. Apply the principles of information management, modeling and organization in problems arising in database systems.
  10. Apply the principles of human-computer interaction to the evaluation and construction of a wide range of materials, such as, user interfaces, web pages, multimedia systems, and mobile systems.
  11. Identify any risks, safety and security aspects that may be involved in the operation of computing equipment within a given context.
  12. Effectively deploy tools used for the construction and documentation of software. In particular, as part of the process of using computers to solve practical problems.
  13. Be aware of the existence of publicly available software (open source materials) and engage effectively in open-source projects.
  14. Work effectively as a member of a development team.
Exit mobile version