Site icon Spoudase.gr

Μάρκετινγκ

Περιγραφή Προγράμματος

To Πτυχίο στο Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Λευκωσίας προσφέρει μια ολοκληρωμένη και σφαιρική γνώση των βασικών αρχών, εννοιών, εργαλείων, τάσεων και εξελήξεων της θεωρείας και πρακτικής του μοντέρνου μάρκετινγκ.

Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας είναι ένας από τους πανεπιστημιακούς εταίρους του Αγγλικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (UK CIM), και αυτό δίδει την δυνατότητα στους αποφοίτους μας να θεωρούνται ως μέλη του ινστιτούτου.  Το UK CIM είναι ο μεγαλύτερος σύνδεσμος επαγγελματιών στον τομέα του μάρκετινγκ με μέλη σε πάνω από 120 χώρες και εξεταστικά κέντρα σε πάνω από 40 χώρες.  Οι φοιτητές του προγράμματος μπορούν να εγραφούν ως μέλη του ινστιτούτου καθώς παρακολουθούν τα μαθήματα τους στο πανεπιστήμιο και αυτό θα τους δώσει πολλά οφέλη συμπεριλαμβανομένης και της πρόσβασης σε διδακτικό υλικό το οποίο μπορεί να βοηθήσει τις σπουδές τους.

Μέχρι τώρα το πρόγραμμα του Μάρκετινγκ είναι το μοναδικό πανεπιστημιακό πρόγραμμα στην Κύπρο το οποίο έχει αναγνωριστεί από το UK CIM και ως εκ τούτου οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να πάρουν εξαιρέσεις από συγκεκριμένα μαθήματα των επαγγελματικών τίτλων σπουδών που προσφέρει το UK CIM.  Για να εισχύουν αυτές οι εξαιρέσεις οι απόφοιτοι θα πρέπει να κάνουν 17 μαθήματα μάρκετινγκ από το Μέρος Α του πτυχίου, και τα μαθήματα MKTG-291, MGT-281 και BADM-480.

Προοπτικές Σταδιοδρομίας

Το μάρκετινγκ είναι ένα πεδίο που χαρακτηρίζεται από συνεχείς αλλαγές και προκλήσεις. Είναι από τους πιο ραγδαία αναπτυσσόμενους τομείς των επιχειρήσεων και των μη κερδοσκοπικών οργανώσεων, τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Λόγω της εξαιρετικά ανταγωνιστικής φύσης του τομέα και του ταχέως εξελισσόμενου «χαρακτήρα» του υπάρχει συνεχής ζήτηση για ικανούς αποφοίτους. Οι ευκαιρίες σταδιοδρομίας αποφοίτων περιλαμβάνουν θέσεις στην διαχείριση πελατειακών σχέσεων, στην διαφήμιση, στην διαχείριση προϊόντων και μάρκας, στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων, στις δημόσιες σχέσεις, στις πωλήσεις, στην έρευνα αγοράς, στο σχεδιασμό μάρκετινγκ και στη διανομή. Οι απόφοιτοι μπορούν να βρουν μια θέση εργασίας σε διάφορους τομείς, όπως τις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες (τράπεζες κλπ), τις επαγγελματικές υπηρεσίες (λογιστικές, ασφαλιστικές, νομικές κλπ), τον μεταποιητικό τομέα, τους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, την εκπαίδευση, τον τομέα υγείας και το λιανικό εμπόριο.

Πρόσβαση σε Περαιτέρω Σπουδές

Μετά την απόκτηση Πτυχίου (Bachelor’s Degree), οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Λευκωσίας (MBA) ή σε άλλο μεταπτυχιακό πρόγραμμα το οποίο προσφέρεται από αναγνωρισμένο ίδρυμα στην Κύπρο ή στο εξωτερικό.

Εισδοχή

ενικό κριτήριο εισδοχής στο προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών είναι το Απολυτήριο Λυκείου ή άλλο ισοδύναμο προσόν.

Κανονική Ακαδημαϊκή Εισδοχή

Κύριο κριτήριο εισδοχής για κανονική εισαγωγή στα προγράμματα σπουδών είναι το αναγνωρισμένο Απολυτήριο Λυκείου με βαθμό 7.5 από τα 10 ή 15 από τα 20 ή κατάταξη επίδοσης στο κορυφαίο 50% ή ισοδύναμο προσόν.

Ειδική Ακαδημαϊκή Εισδοχή

Αυτή η κατηγορία εισδοχής μπορεί να προσφερθεί σε φοιτητές που διαθέτουν Απολυτήριο Λυκείου αλλά δεν έχουν τους απαιτούμενους βαθμούς ή άλλες προϋποθέσεις για τακτική εισδοχή.

Επαρκής Γνώση Αγγλικής Γλώσσας

Οι φοιτητές πρέπει παρακαθήσουν τις κατατακτήριες εξετάσεις αγγλικής γλώσσας του Πανεπιστημίου NEPTON, πριν την εγγραφή τους σε οποιοδήποτε πρόγραμμα σπουδών. Οι διαγνωστικές αυτές εξετάσεις ενδέχεται να καταδείξουν πως ορισμένοι φοιτητές θα πρέπει να παρακολουθήσουν μαθήματα αγγλικών προτού να είναι σε θέση να εγγραφούν στο ακαδημαϊκό πρόγραμμα σπουδών τους.

Φοιτητές με τα ακόλουθα προσόντα στην αγγλική γλώσσα, εγγράφονται αυτόματα στο πρόγραμμα σπουδών τους:

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Οι απόφοιτοι του τμήματος θα είναι ικανοί:

  1. Αφού γνωρίσουν τις βασικές ιδέες του μάρκετινγκ, να τις εφαρμόζουν σε διαφορετικούς οργανισμούς
  2. Να εκτιμούν τις εξελίξεις, τα ενδιαφέροντα και τις ανησυχίες στον τομέα του μάρκετινγκ τόσο στην τοπική, όσο και στη διεθνή αγορά
  3. Να συσχετίζουν τις θεωρίες του μάρκετινγκ με τις πρόσφατες εξελίξεις και προβλήματα στον τομέα αυτό
  4. Να εξοικειωθούν με τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ και την επίδρασή τους σε όλους τους τομείς ενός οργανισμού
  5. Να εκτιμήσουν τη σχέση μεταξύ θεωρίας και πρακτικής στον τομέα του μάρκετινγκ
  6. Να κατανοούν τη σημασία της χρήσης σχετικών πληροφοριών στην επίλυση προβλημάτων στον τομέα του μάρκετινγκ
  7. Να αναπτύξουν κριτική σκέψη γύρω από την επίλυση προβλημάτων στο χώρο του μάρκετινγκ
  8. Να κατανοούν τη σημασία της συγκριτικής ανάλυσης όσον αφορά στις πρακτικές του μάρκετινγκ
  9. Να καλλιεργούν ηγετικές ικανότητες, να δουλεύουν ομαδικά, να λαμβάνουν αποφάσεις και να εφαρμόζουν ερευνητικά σχέδια
  10. Να εφαρμόζουν και να υλοποιούν στόχους.

 

Exit mobile version