Site icon Spoudase.gr

Δημόσιες Σχέσεις, Διαφήμιση και Μάρκετινγκ

Περιγραφή Προγράμματος

Οι Δημόσιες Σχέσεις αποτελούν πια μέρος της στρατηγικής, τόσο των δημόσιων, όσο και των ιδιωτικών οργανισμών. Σήμερα, οι αλλαγές στις κοινωνικές δομές, καθώς επίσης και στην τεχνολογία των επικοινωνιών, καθιστούν την οργανωμένη εταιρική επικοινωνία απαραίτητο στοιχείο της λειτουργίας τόσο των κερδοσκοπικών, όσο και των μη κερδοσκοπικών οργανισμών. Με αυτό το σκεπτικό οργανώθηκε το πρόγραμμα των Δημοσίων Σχέσεων, του Μάρκετινγκ και της Διαφήμισης, η οποία αποτελεί επίσης απαραίτητο στοιχείο στην επικοινωνία της αγοράς. Στο πλαίσιο του προγράμματος καλλιεργείται η ευαισθησία στο κοινωνικό, οικονομικό, πολιτικό, ηθικό και τεχνολογικό περιβάλλον, μέσα στο οποίο καλούνται σήμερα να λειτουργήσουν οι σύγχρονοι οργανισμοί. Επίσης παρέχονται στο φοιτητή οι προσωπικές δεξιότητες για το συστηματικό σχεδιασμό και τη μετάδοση ιδεών, η τεχνική της ομαδικής εργασίας, καθώς και η διαπολιτισμική κατανόηση και η συνεργασία.

Προοπτικές Σταδιοδρομίας

Career opportunities are available both in the public sectors and the private sectors. For example, some of our graduates work as public relations practitioners at various offices within the government such as the Public Information office of the Cypriot government and others are employed by private companies where students can combine interests in public relations and in other fields such as technology (PrimeTel and Cablenet) or environmental issues (Greedot Cyprus). Still, there are also companies and agencies specializing in the areas of marketing/media research and consultancy and some graduates choose to work in this sector. Typical examples will be Dilemma Advertising Agency and A. C. Nielson, Cyprus (AGB).

Πρόσβαση σε Περαιτέρω Σπουδές

Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να γίνουν δεκτοί σε σπουδές δεύτερου κύκλου (Μεταπτυχιακές Σπουδές).

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Το πρόγραμμα αποσκοπεί στο να δώσει ποιοτική πανεπιστημιακή κατάρτιση στο φοιτητή και να τον καταστήσει έτσι αποτελεσματικό παράγοντα και λειτουργό των δημοσίων σχέσεων στο χώρο της εργασίας του. Προς την κατεύθυνση αυτή, στη διάρκεια των σπουδών του, ο φοιτητής εξοπλίζεται με γνώσεις και προσόντα μέσα από μια σειρά μαθημάτων στο Μάρκετινγκ, με εξειδικευμένα μαθήματα Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης που αποτελούν και τους κεντρικούς άξονες του πτυχίου.

  1. Να αποκτηθεί μία εις βάθος γνώση της θεωρίας των δημοσίων σχέσεων, άλλα και της πρακτικής εφαρμογής των δημοσίων σχέσεων στην εταιρική διοίκηση.
  2. Να καταστεί ο φοιτητής ικανός λειτουργός στους τομείς της Διαφήμισης, του Μάρκετινγκ και της Προώθησης Πωλήσεων μέσα από μια σειρά επιχειρησιακών και επικοινωνιακών θεμάτων.
  3. Η παιδεία στα πιο πάνω θέματα στοχεύει περαιτέρω στο να ολοκληρώσει τα ακαδημαϊκά προσόντα του φοιτητή, ώστε να μπορεί να εργαστεί με επαγγελματική επιτυχία στην επικοινωνία της αγοράς.
  4. Τέλος, πέραν της εξειδικευμένης γνώσης, για τη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης και σφαιρικής παιδείας, ο φοιτητής είναι υποχρεωμένος να παρακολουθήσει μαθήματα γλωσσικής δεξιότητας, χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών, μαθηματικών, ανθρωπιστικών και κοινωνικών σπουδών.
Exit mobile version