Site icon Spoudase.gr

Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Οργανισμών

Αντικείμενο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) είναι η παραγωγή αφενός μεν γνώσης στον επιστημονικό χώρο της Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Οργανισμών και αφετέρου η μετάδοσή της στους μεταπτυχιακούς φοιτητές που θα το παρακολουθούν, επιτυγχάνοντας έτσι τον ευρύτερο σκοπό του Π.Μ.Σ. που είναι η παροχή στην τουριστική βιομηχανία στελεχών υψηλού επιπέδου που μπορούν να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις των τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών, αλλά και η παροχή με ειδικευμένους ανθρώπινους πόρους στους δημόσιους και στους μη κρατικούς φορείς του τουρισμού για να συμβάλουν στη βιώσιμη τουριστική και οικονομική ανάπτυξη της χώρας.

Σκοποί του Π.Μ.Σ. στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Οργανισμών είναι:


ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2019 – 2020

Το Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών Μάρκετινγκ και Τουρισμού της Σχολής Οικονομίας και Διοίκησης του Διεθνούς Πανεπιστήμιου της Ελλάδος διοργανώνει Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Οργανισμών (ΦΕΚ 2299/23-10- 2015 & ΦΕΚ 4409/30-12-2016, ΦΕΚ τ.Β’ 1535/4-5-2018) με τις εξής κατευθύνσεις (εξειδικεύσεις):

  1. Διοίκηση Ξενοδοχειακών & Ταξιδιωτικών Επιχειρήσεων
  2. Μάρκετινγκ & Διοίκηση Τουριστικών Προορισμών
  3. Διοίκηση Ειδικών Μορφών Τουρισμού

που οδηγούν σε μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.).

Στο εν λόγω πρόγραμμα γίνονται δεκτοί, μετά από συνεκτίμηση των τυπικών και των ουσιαστικών προσόντων τους, πτυχιούχοι Τμημάτων Α.Ε.Ι. (πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι.) της
Ελλάδας και του εξωτερικού, όπως προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία.

Η διάρκεια των σπουδών είναι τρία εξάμηνα (τα δύο πρώτα εξάμηνα περιλαμβάνουν δια ζώσης φοίτηση και παρακολούθηση μαθημάτων και το τρίτο εξάμηνο στοχεύει στην
εκπόνηση της διπλωματικής εργασίας). Τα μαθήματα θα ξεκινήσουν τον Οκτώβριο 2019. Ο αριθμός των θέσεων ανά κύκλο εισαγωγής είναι εικοσιοκτώ (28).

Το Π.Μ.Σ. στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Οργανισμών πραγματοποιείται δωρεάν και δεν απαιτείται η καταβολή τελών φοίτησης από τους φοιτητές του.
Όλοι οι φοιτητές που θα γίνουν δεκτοί για φοίτηση στο Π.Μ.Σ. προσφέρουν υποχρεωτικά (ο καθένας) 10 ώρες εβδομαδιαία ανταποδοτική εργασία στο Τμήμα
Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού, σε αντικείμενα που σχετίζονται με τις σπουδές τους και με την εύρυθμη ακαδημαϊκή, ερευνητική και διοικητική λειτουργία του
Π.Μ.Σ. και του Τμήματος Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού, σύμφωνα με πρόγραμμα εργασιών που καταρτίζει ο Διευθυντής του Π.Μ.Σ. και εγκρίνει η Συνέλευση του Τμήματος. Ενδεικτικές εργασίες των μεταπτυχιακών φοιτητών περιλαμβάνουν (ενδεικτικά) τις παρακάτω, καθώς και όποιες άλλες πρόσθετες εργασίες κρίνει ο Διευθυντής του Π.Μ.Σ.
αναγκαίες: γραμματειακές και διοικητικές επικουρικές εργασίες, επικουρικές διδακτικές και εξεταστικές δραστηριότητες προπτυχιακών μαθημάτων και λοιπών εκπαιδευτικών προγραμμάτων, επιτήρηση εξετάσεων, επικούρηση στη διοργάνωση εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων τουΤμήματος και των Π.Μ.Σ. του, προώθηση και προβολή του Τμήματος και των Π.Μ.Σ. του, επικουρικές συγγραφικές και ερευνητικές δραστηριότητες.

Η διαδικασία αξιολόγησης περιλαμβάνει τα παρακάτω στάδια:

  1. Η Επιτροπή Επιλογής του Π.Μ.Σ. καταρτίζει κατ’ αρχάς έναν πλήρη κατάλογο όσων έχουν υποβάλει αίτηση
  2. απορρίπτει τους υποψηφίους που δεν πληρούν τα ελάχιστα κριτήρια του νόμου, της παρούσης προκήρυξης και του κανονισμού του Π.Μ.Σ.
  3. διεξάγει όποιες εσωτερικές εξετάσεις έχουν κριθεί απαραίτητες για τους υποψηφίους (εάν κριθούν αναγκαίες)
  4. διεξάγει προσωπικές συνεντεύξεις με τους υποψηφίους
  5. ιεραρχεί βαθμολογικά τους υποψηφίους και προβαίνει στην τελική επιλογή τους. Ο τελικός πίνακας των επιτυχόντων επικυρώνεται από την Συνέλευση του Τμήματος Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού.

Διαδικασία υποβολής υποψηφιότητας

Οι ενδιαφερόμενοι, προκειμένου να υποβάλλουν την αίτησή τους καλούνται όπως

  1. Υποβάλλουν ηλεκτρονικά στη Γραμματεία του Μεταπτυχιακού, στο email: information@tourism-master.gr την αίτηση που βρίσκεται διαθέσιμη στην ιστοσελίδα (www.tourism-master.gr) μέχρι την 08/09/2019.
  2. Να συμπληρώσουν υποχρεωτικά την ηλεκτρονική αίτηση στοιχείων στο σύνδεσμο που σας παραθέτουμε https://forms.gle/QRAuopVVtKju8HSR7

Θα ακολουθήσει προσωπική συνέντευξη (όχι διαδικτυακή) όλων των υποψηφίων, όπου θα κληθούν σε προσωπική συνέντευξη, σε πρόγραμμα που θα ανακοινωθεί με προσωπικό μήνυμα στον κάθε υποψήφιο, στην οποία πρέπει να προσκομίσουν τα παρακάτω έγγραφα τα οποία και επικαλούνται και στην ηλεκτρονική αίτηση στοιχείων προς υποστήριξη της αίτησης υποψηφιότητας :

Τα κριτήρια αξιολόγησης των υποψηφίων που ποσοτικοποιούνται µέσω µοριοδότησης, είναι τα παρακάτω:

Α/ΑΚριτήριο ΑξιολόγησηςΑνώτατα Μόρια
1Γενικός βαθμός πτυχίου (1 μόριο ανά βαθμό)10
2Βαθμολογία μαθημάτων συναφή με το γνωστικό αντικείμενο5
3Συστατικές επιστολές (5 μόρια η κάθε μία)10
4Η κατοχή πτυχίων στην Αγγλική γλώσσα ανώτερου επιπέδου από αυτό που συνιστά την προϋπόθεση συμμετοχής ( Γ1 – Γ2 10 μόρια)5
5Η καλή γνώση µιας επιπλέον ξένης γλώσσας εκτός των Αγγλικών (Β2 5 μόρια, Γ1 – Γ2 10 μόρια)10
6Μεταπτυχιακός (5 μόρια) ή Διδακτορικός τίτλος σπουδών (10 μόρια)10
7Συναφής ερευνητική δραστηριότητα (εάν υπάρχει), π.χ. ερευνητικές εργασίες σε περιοδικά και συνέδρια, σχετικές με το αντικείμενο, συμμετοχή σε ερευνητικά έργα κ.λπ. (1 μόριο ανα δημοσίευση ή ερευνητικό έργο με μέγιστο τα 10 μόρια)10
8Συνέντευξη40
 ΣΥΝΟΛΟ100
Exit mobile version