https://www.spoudase.gr/arthra/?p_asid=6&p_asp_data=Y3VycmVudF9wYWdlX2lkPTM3NTg0JnF0cmFuc2xhdGVfbGFuZz0wJmZpbHRlcnNfY2hhbmdlZD0xJmZpbHRlcnNfaW5pdGlhbD0wJmFzcF9nZW4lNUIlNUQ9ZXhhY3QmYXNwX2dlbiU1QiU1RD10aXRsZSZhc3BfZ2VuJTVCJTVEPWNvbnRlbnQmdGVybXNldCU1QmthdGVnb3JpZXNfYXJ0aHJvbl8lNUQlNUIlNUQ9NTQwOSZjdXN0b21zZXQlNUIlNUQ9YXJ0aHJh
Συμβουλές

Τι είναι ο κανόνας της μίας οθόνης; Πως σε βοηθάει να συγκεντρωθείς στο διάβασμα ή στη δουλειά;

bookmark

 

Πόσο εύκολο είναι άραγε να συγκεντρώνεσαι, όταν έχεις άπειρες συσκευές μέσα στο γραφείο σου;

Είτε είσαι φοιτητής και διαβάζεις για την εξεταστική είτε είσαι εργαζόμενος, όχι και τόσο, είναι η απάντηση. Το να κοιτάς τα emails σου στο tablet, την ώρα που είσαι και στα social media στο κινητό σου έχοντας παράλληλα τον υπολογιστή σου ανοιχτό στο γραφείο, μπορεί να ακούγεται λες και τα κάνεις όλα. Αλλά, δεν είναι έτσι.

Το multitasking ή το να έχεις πολλές οθόνες ανοιχτές στο γραφείο σου, σίγουρα δεν θα σε βοηθήσει να είσαι αποδοτικός και να βάλεις σωστές προτεραιότητες.

Έρευνες έδειξαν ότι το να έχεις πολλές οθόνες στον χώρο τον οποίο διαβάζεις ή εργάζεσαι μπορεί να σε βοηθήσει να είσαι πιο παραγωγικός, όχι όμως το να τις έχεις όλες μαζί ανοιχτές και μάλιστα σε διαφορετικά projects.

Πιο συγκεκριμένα, ο κλινικός νευρολόγος και ψυχίατρος, Daniel Amen υποστηρίζει ότι η παραπάνω συνήθεια μειώνει την παραγωγικότητά σου κατά 40%.

Εξάλλου, σίγουρα οι ειδοποιήσεις από τα social media που αναβοσβήνουν σου αποσπούν την προσοχή και είναι βέβαιο ότι κάποια στιγμή θα αφήσεις ενδεχομένως κάτι πιο σημαντικό ώστε να δεις ποιος σε αναζητά. Μάλιστα, έρευνες έδειξαν ότι όταν αποσπάσαι από το διάβασμα σου ή τη δουλειά σου, χρειάζεσαι 25 λεπτά για να συγκεντρωθείς ξανά σε αυτό που έκανες πριν διακόψεις.

Επομένως, προσπάθησε να ακολουθείς τον κανόνα της μίας οθόνης, δηλαδή του να κάνεις ένα πράγμα την φορά. Όσο εργάζεσαι πάνω σε κάτι, δοκίμασε να βάζεις το Do Not Disturb mode στις υπόλοιπές συσκευές που δεν χρησιμοποιείς.

Δοκίμασέ το και ο εγκέφαλός σου θα σε ευγνωμονεί!

 

Share on Facebook Tweet Pin it Share on LinkedIn Send email