https://www.spoudase.gr/arthra/?p_asid=6&p_asp_data=Y3VycmVudF9wYWdlX2lkPTM3NTg0JnF0cmFuc2xhdGVfbGFuZz0wJmZpbHRlcnNfY2hhbmdlZD0xJmZpbHRlcnNfaW5pdGlhbD0wJmFzcF9nZW4lNUIlNUQ9ZXhhY3QmYXNwX2dlbiU1QiU1RD10aXRsZSZhc3BfZ2VuJTVCJTVEPWNvbnRlbnQmdGVybXNldCU1QmthdGVnb3JpZXNfYXJ0aHJvbl8lNUQlNUIlNUQ9NTQwOSZjdXN0b21zZXQlNUIlNUQ9YXJ0aHJh
Συμβουλές

Οι πελάτες θέλουν περισσότερη ανθρώπινη αλληλεπίδραση με τις εταιρείες!!

bookmark

 

PwC: Οι πελάτες θέλουν περισσότερη ανθρώπινη αλληλεπίδραση με τις εταιρείες

Έως και 16% επιπλέον είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν οι καταναλωτές για μια ποιοτικότερη εμπειρία πελάτη.

Αυτό διαπιστώνει η πρόσφατη παγκόσμια έρευνα της PwC, «Experience is Everything», η οποία καταδεικνύει ότι οι εταιρείες έχουν χάσει την επαφή τους με το ανθρώπινο στοιχείο κατά τη δημιουργία εμπειρίας με τον πελάτη, τη στιγμή που οι καταναλωτές θα ήθελαν περισσότερη ανθρώπινη αλληλεπίδραση.

Για να διαβάσετε περισσότερες πληροφορίες πατήστε ΕΔΩ

Share on Facebook Tweet Pin it Share on LinkedIn Send email