https://www.spoudase.gr/arthra/?p_asid=6&p_asp_data=Y3VycmVudF9wYWdlX2lkPTM3NTg0JnF0cmFuc2xhdGVfbGFuZz0wJmZpbHRlcnNfY2hhbmdlZD0xJmZpbHRlcnNfaW5pdGlhbD0wJmFzcF9nZW4lNUIlNUQ9ZXhhY3QmYXNwX2dlbiU1QiU1RD10aXRsZSZhc3BfZ2VuJTVCJTVEPWNvbnRlbnQmdGVybXNldCU1QmthdGVnb3JpZXNfYXJ0aHJvbl8lNUQlNUIlNUQ9NTQxMSZjdXN0b21zZXQlNUIlNUQ9YXJ0aHJh
Ενημέρωση

Η ελληνική ερευνητική πλατφόρμα “Pollfish” βραβεύεται από τη Microsoft!!

bookmark

 

Βράβευση από τη Microsoft για ερευνητική πλατφόρμα Ελλήνων

Η ελληνική ολοκληρωμένη διαδικτυακή πλατφόρμα διεξαγωγής ερευνών Pollfish βραβεύτηκε με το «Big Data & AI: The Art of Possible» στη διάσκεψη κορυφής της Microsoft Summit στις 19 Ιουνίου 2018 στην Αθήνα. Η πλατφόρμα χρησιμοποιεί μοναδικό αναγνωριστικό σύστημα και τεχνητή νοημοσύνη για την ανάλυση των ομάδων χρηστών, τον εντοπισμό και την καταστολή των απαντήσεων χαμηλής ποιότητας στο επίπεδο των ερωτήσεων, καθώς και για την πρόβλεψη της πρόθεσης της αγοράς

Η Microsoft Hellas, η ελληνική θυγατρική της Microsoft Corporation, αναγνώρισε την εφαρμογή του Microsoft Cloud από την πλατφόρμα του Pollfish για την παροχή δεδομένων και λύσεων AI ως μια καινοτόμο και σημαντική χρήση του λογισμικού της. «Είχαμε την τιμή να επιλεχθούμε ως ένας από τους πέντε συνεργάτες της Microsoft για να λάβουμε αυτό το βραβείο για την καινοτομία μας» είπε ο συνιδρυτής και CTO της Pollfish, Γιάννης Ζαούδης, που παραβρέθηκε στη διάσκεψη, μαζί με 1.500 ηγέτες της βιομηχανίας, και έλαβε το βραβείο εκ μέρους της Pollfish.

H Pollfish είναι μία πλατφόρμα διεκπεραίωσης και προώθησης ερευνών που δημιουργήθηκε τον Ιανουάριο του 2013. Οι ιδρυτές του, Γιάννης Παπαδάκης, Ανδρέας Βούρκος, Γιάννης Ζαούδης και Ζήσης Μπέλλας, έφτιαξαν έναν χώρο όπου ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει ένα ερωτηματολόγιο και να λάβει την ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνάς του, ώστε να αντιληφθεί εύκολα σε ποιους πρέπει να απευθύνεται.

Η Pollfish έκανε τα πρώτα της βήματα στην αγορά όταν ακόμα δεν υπήρχε κάποια ολοκληρωμένη λύση με την οποία οι δημιουργοί εφαρμογών μπορούσαν να κάνουν έρευνα σε χρήστες κινητών, μιας και το μόνο που υπήρχε ήταν η μεταφορά των online-surveys σε μικρότερη οθόνη. Εφόσον, τα πάντα είχαν ξεκινήσει να περιφέρονται γύρω από τις εφαρμογές, οι ιδρυτές αντιλήφθηκαν ότι εκεί βρισκόταν η αγορά με τους μεγάλους ρυθμούς ανάπτυξης και πως στο άμεσο μέλλον θα ήταν ακόμα μεγαλύτερη από τους «απλούς» χρήστες του διαδικτύου. Την ίδια στιγμή, οι δημιουργοί εφαρμογών αναζητούσαν εισόδημα μέσω των εφαρμογών τους και η Pollfish τους προσέφερε ένα πολύ καλό τρόπο να βγάλουν χρήματα, ενώ παράλληλα επιβράβευαν τους χρήστες τους.

εικονα1

Η νέα μεθοδολογία αποτελείται από ένα ασύγκριτο παγκόσμιο δίκτυο ερωτηθέντων που δεν είναι «εγγεγραμμένοι». Με δυνατότητες αιχμής -συμπεριλαμβανομένων των τυχαίων και αυθόρμητων προσκλήσεων που παρέχονται προγραμματιστικά, ενώ ο ερωτώμενος είναι μέσα στην εκάστοτε εφαρμογή- χρησιμοποιούνται και προηγμένες τεχνικές εκμάθησης μηχανών για τον εντοπισμό και την εξάλειψη της κακής ποιότητας ερωτηθέντων στο επίπεδο των ερωτήσεων. Αυτός ο συνδυασμός παρέχει ένα επίπεδο ποιότητας δεδομένων που κάποτε κάποιος έβρισκε στις πρώτες ημέρες όταν οι έρευνες διεξάγονταν πατώντας τυχαία νούμερα στο τηλέφωνο.

Το καθαρό αποτέλεσμα των λειτουργιών αυτών είναι πως οποιoδήποτε brand, πρακτορείο και εταιρεία μέσων επικοινωνίας μπορεί να συνδεθεί με τους καταναλωτές κινητής τηλεφωνίας σε πραγματικό χρόνο, οδηγώντας σε καλύτερη ποιότητα δεδομένων, τα οποία παρέχονται ταχύτερα και με χαμηλότερο κόστος από τις παραδοσιακές εταιρείες έρευνας.

Κάθε χρήστης μιας εκ των συγκεκριμένων εφαρμογών δε θα δει διαφημίσεις στη σελίδα του, αλλά ερωτηματολόγια, στα οποία καλείται, εάν το επιθυμεί, να απαντήσει. «Ένα συμπληρωμένο ερωτηματολόγιο μπορεί να προσφέρει δώρα, όπως δωροεπιταγές, δωρεάν apps ή άλλου είδους ανταμοιβή μέσω κληρώσεων» λέει ο CEO της εταιρείας, Γιάννης Παπαδάκης.

«Οι έρευνες δεν υλοποιούνται από εμάς, αλλά αναλαμβάνουμε όλα τα βήματα συλλογής απαντήσεων που ορίζει ο κάθε πελάτης. Διαθέτουμε πλήρη στοιχεία για το κοινό μας, από πού προέρχεται και ποια είναι η αντιπροσωπευτικότητα κάθε χώρας. Επομένως, κάθε επιστήμονας που ξεκινά μια έρευνα αγοράς έχει στη διάθεσή του κάθε λεπτομέρεια. Καλύπτουμε όλα τα φάσματα ηλικιών και δημογραφικών στοιχείων και είμαστε απόλυτα ξεκάθαροι για το κοινό στο οποίο έχουμε τη δυνατότητα να απευθυνθούμε».

εικονα2

Οι σημερινοί έμποροι και ερευνητές έρχονται αντιμέτωποι με μικρότερα χρονικά περιθώρια για να λάβουν ταχύτερα υψηλής ποιότητας εποικοδομητική κριτική από τους πελάτες τους, ώστε να μπορούν να πάρουν και καλύτερες επιχειρηματικές αποφάσεις. Οι παραδοσιακές πλατφόρμες έρευνας σταδιακά υπολείπονται της δυνατότητας να παραδίδουν έγκαιρα τόσο ερωτηθέντες ποιότητας όσο και απαντήσεις για την ανταπόκριση των νέων απαιτήσεων.

Η Pollfish ουσιαστικά διακόπτει την πορεία του ερευνητικού χώρου με μια προσέγγιση δειγματοληψίας επόμενης γενιάς, σε συνδυασμό με μια πλατφόρμα DIY(Do It Yourself-Κάντο μόνος σου) σε πραγματικό χρόνο, για να αντιμετωπίσει το τρέχον πρόβλημα της μείωσης της ποιότητας των ερωτηθέντων και να αξιοποιήσει τις νέες τεχνολογίες για τη βελτίωση της πρόσβασης, της ποιότητας και της ταχύτητας ανταπόκριση στις ανάγκες των σημερινών εμπόρων και ερευνητών.

Τη συνεργασία της με την ελληνική startup Pollfish ανακοίνωσε η Microsoft, νωρίτερα αυτόν τον χρόνο. Σε όλο τον κόσμο, εκατομμύρια χρήστες βρίσκονται εν κινήσει με ένα smartphone. «Πρόκειται για καθημερινούς χρήστες με σημαντική γνώμη και γνώσεις, οι οποίοι μπορούν να βοηθήσουν στη διαμόρφωση της στρατηγικής ενός οργανισμού ή ενός ιδιώτη. H Pollfish θέλοντας να δημιουργήσει ένα αυτοματοποιημένο και άμεσο κέντρο πληροφοριών, αξιοποίησε σημαντικά εργαλεία του Microsoft Azure και ανέπτυξε μια πλατφόρμα διεξαγωγής ερευνών μέσω smartphones, όπου ο καθένας μπορεί να δημιουργήσει μια έρευνα, να επιλέξει το κοινό από το οποίο τον ενδιαφέρει, να πάρει τις απαντήσεις και να έχει feedback σε πραγματικό χρόνο».

εικονα3

Αν και με ήδη περισσότερους από 500 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, με συνεργασίες 259 apps και εξυπηρέτηση σε σχεδόν όλη την υφήλιο, η Pollfish, μέσω της παγκόσμιας πλατφόρμας υπηρεσιών cloud του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού, θα μπορεί να απευθύνεται σε ακόμα μεγαλύτερο αριθμό χρηστών σε όλο τον κόσμο, μέσω των συνεργαζόμενων εφαρμογών που ο καθένας έχει στο κινητό του.

Share on Facebook Tweet Pin it Share on LinkedIn Send email