Εδώ είναι η σχετική λίστα που δημοσίευσε η ίδια η εταιρεία
To LinkedIn το οποίο ιδρύθηκε στις αρχές του 2002 και έχει την έδρα του στη Σίλικον Βάλεϊ , αποτελεί σήμερα τον πιο επιτυχημένο ιστόχωρο επαγγελματικής κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως μετρώντας συνολικά πάνω από 300 εκατομμύρια χρήστες σε πάνω από 200 χώρες του κόσμου. Στην Ελλάδα για παράδειγμα οι χρήστες του LinkedIn υπολογίζονται σε πάνω από μισό εκατομμύριο.
Στο συγκεκριμένο άρθρο θα σας παρουσιάσουμε τις επαγγελματικές δεξιότητες που σύμφωνα με την LinkedIn έχουν την μεγαλύτερη ζήτηση και άρα και απορρόφηση στην αγορά εργασίας.
Εδώ είναι η σχετική λίστα που δημοσίευσε η ίδια η εταιρεία:
1. Cloud and Distributed Computing
2. Statistical Analysis and Data Mining
3. Web Architecture and Development Framework
4. Middleware and Integration Software
5. User Interface Design
6. Network and Information Security
7. Mobile Development
8. Data Presentation
9. SEO/SEM Marketing
10. Storage Systems and Management
Τι μας δείχνει όμως η σχετική λίστα;
Μας δείχνει πως βρισκόμαστε σε συνεχείς αλλαγές κάθε χρόνο. Οι δεξιότητες όσον αφορά το marketing τις οποίες παρατηρούσαμε πέρσι και πρόπερσι να είναι πολύ ψηλά στις αντίστοιχες λίστες έχουν φέτος πτωτική πορεία. Αυτό έχει να κάνει ξεκάθαρα με την ραγδαία κάλυψη των αναγκών αυτών τα 2-3 προηγούμενα χρόνια και επομένως δεξιότητες όπως οι καμπάνιες σε κοινωνικά δίκτυα, η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης (SEO) υποχωρούν έναντι άλλων δεξιοτήτων τεχνολογίας.
Επίσης βλέπουμε ότι σε αρκετά υψηλές θέσεις φιγουράρουν πλέον όσα έχουν να κάνει με την στατιστική ανάλυση(2) και με τα υψηλά συστήματα “απομακρυσμένης” cloud πληροφορικής(1)( Αναλογιστείτε μόνο πόσες εφαρμογές είναι σχεδιασμένες με coud-based λογική: Facebook ,Instagram, Twitter, Yelp, G+ κλπ) .
Αυτά τα 2 αν τα προσθέσουμε μαζί με τη δεξιότητα παρουσίασης των αποτελεσμάτων(8) συμπληρώνει μια 3άδα πλήρως αναγκαία. Οι εργοδότες από την μια θέλουν ανθρώπους με υψηλή γνώση στο κομμάτι της πληροφορικής on-demand, ταυτοχρόνως χρειάζονται αυτούς οι οποίοι θα μπορούν να κάνουν στατιστικές αναλύσεις κάθε είδους, πάνω σε ότι η εταιρεία χρειάζεται. Εδώ ακριβώς έρχεται και κολλάει το Data Presentantion→παρουσίαση δηλαδή του αποτελέσματος γιατί ο εργοδότης χρειάζεται και αυτούς που θα το παρουσιάσουν ώστε να τα καταλάβει το σύνολο των εργαζομένων.
Πολύ υψηλά ανεβαίνουν επίσης δεξιότητες που έχουν να κάνουν με αυτό που έρχεται ο καταναλωτής σε επαφή→ User Interface, αλλά και εφαρμογές γα τις κινητές συσκευές(mobile-tablet) γιατί οι άνθρωποι και με βάση την εξέλιξη αυτών των 2 συσκευών (είναι σαν μικροί υπολογιστές πλέον) περνούν πολλές ώρες χρησιμοποιώντας τα αποκλειστικά.
Εδώ μπορείτε να δείτε και ένα video με αυτά που σας περιγράψαμε παραπάνω