https://www.spoudase.gr/arthra/?p_asid=6&p_asp_data=Y3VycmVudF9wYWdlX2lkPTM3NTg0JnF0cmFuc2xhdGVfbGFuZz0wJmZpbHRlcnNfY2hhbmdlZD0xJmZpbHRlcnNfaW5pdGlhbD0wJmFzcF9nZW4lNUIlNUQ9ZXhhY3QmYXNwX2dlbiU1QiU1RD10aXRsZSZhc3BfZ2VuJTVCJTVEPWNvbnRlbnQmdGVybXNldCU1QmthdGVnb3JpZXNfYXJ0aHJvbl8lNUQlNUIlNUQ9NTQwOSZjdXN0b21zZXQlNUIlNUQ9YXJ0aHJh
Συμβουλές

5 Συμβουλές για να κάνετε την τέλεια πρώτη εντύπωση

bookmark

 

Πως θα κάνετε τέλεια πρώτη εντύπωση

Όπως όλοι μας γνωρίζουμε, η πρώτη εντύπωση μετράει! Γι’ αυτό το λόγο, είναι απαραίτητο να γνωρίζεις τα μυστικά για να κάνεις την καλύτερη πρώτη εντύπωση στον εργοδότη σου. Παρακάτω, αποκαλύπτουμε μυστικές συμβουλές για να εντυπωσιάσεις στην επόμενη συνέντευξη και να πάρεις τη δουλειά.

1. Μάθε τη γλώσσα του σώματος!

Γνωρίζεις πως τα πρώτα 10 δευτερόλεπτα σε μια συνάντηση είναι τα σημαντικότερα για να σχηματίσει κάποιος την άποψη του για εσένα? Μπορεί μέσα σε αυτό το διάστημα να μην προλάβεις να πεις ούτε ένα «γεια», αλλά υποσυνείδητα το άτομο απέναντι σου έχει ήδη σχηματίσει μια πρώτη εντύπωση. Και που βασίζεται αυτή η εντύπωση? Μα φυσικά, στη γλώσσα του σώματος.
Η γλώσσα του σώματος δείχνει την αυτοπεποίθηση και την αμεσότητα που έχεις ως άτομο. Όλα έχουν να κάνουν με τον τρόπο που μπαίνεις στο δωμάτιο. Αν μπεις πολύ ενθουσιασμένος, μπορεί κάποιοι άνθρωποι να παραξενευτούν/φοβηθούν ή να το εκλάβουν ως μια προσπάθεια να προωθήσεις έντονα τον εαυτό σου. Αντίθετα, μπορείς να μπεις ευγενικά στο δωμάτιο και να πάρεις τη θέση σου, έχοντας πάντα ευθυτενή στάση και σιγουριά για τον εαυτό σου.
Στην πρώτη επαφή με τον εργοδότη σου, πρόσφερε μια θερμή χειραψία με χαμόγελο και διατήρησε οπτική επαφή καθ’ όλη τη διάρκεια της συνέντευξης. Μην το παρακάνεις όμως!

2. Γνώριζε καλά τα όσα λες!

Θα πρέπει να έχεις ετοιμάσει ένα μονόλογο, που θα περιγράφει μέσα σε 1-2 λεπτά με ακρίβεια το ποιος είσαι και τι έχεις να προσφέρεις. Προετοίμασε το λόγο σου από πριν, δοκίμασε να τον πεις σε κάποιο φίλο ή συγγενή σου, μέχρι να σου βγαίνει αυθόρμητα. Δεν θέλεις να χάσεις την ευκαιρία να εντυπωσιάσεις έναν εργοδότη, πηγαίνοντας απροετοίμαστος και μιλώντας γενικά και αόριστα για εσένα.
Μετά την εισαγωγή, θα πρέπει να σταματήσεις να μιλάς για τον εαυτό σου και το τι μπορείς να κάνεις και να δώσεις χώρο στον εργοδότη να μιλήσει. Άκου προσεκτικά το τι έχει να σου πει και μην μακρηγορείς στις απαντήσεις σου παραπάνω από 1 λεπτό, καθώς θα φανεί πως θέλεις να έχεις το πάνω χέρι στη συζήτηση.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, θα πρέπει να δείχνεις στον εργοδότη την εκτίμηση σου ως προς το πρόσωπο του και την εταιρία, καθώς αυτό θα τον κάνει να σε θυμάται θετικά σε σχέση με τους υπόλοιπους υποψηφίους. Να είσαι ειλικρινής και να δίνεις πάντα ένα θετικό τόνο στη συζήτηση.

3. Μην βιάζεσαι να μιλήσεις!

Οι περισσότερες έρευνες έχουν δείξει πως οι υποψήφιοι με υψηλό IQ συνηθίζουν να μιλούν γρηγορότερα από τους άλλους. Αυτό συμβαίνει διότι ο εγκέφαλος τους επεξεργάζεται γρηγορότερα τις ιδέες τους και το στόμα δεν προλαβαίνει, γι’ αυτό και μιλούν γρηγορότερα. Στην περίπτωση μας όμως, θα πρέπει να χαμηλώσεις ρυθμούς για να μπορέσει ο μέσος εργοδότης να καταλάβει τα όσα λες. Κάνε εξάσκηση ώστε να μπορείς να κρατήσεις μια συζήτηση σε σταθερό ρυθμό.
Ο μέσος άνθρωπος απολαμβάνει να ακούει κάποιον να μιλά με ένα ρυθμό 145 λέξεων ανά λεπτό. Διάβασε δυνατά ένα βιβλίο με ένα χρονόμετρο και δες πόσες λέξεις χρησιμοποιείς σε 1 λεπτό. Μόνο τότε θα καταλάβεις πόσο γρήγορα μιλάς και θα μπορέσεις να κάνεις τις απαραίτητες διορθώσεις.

4. Πρόσεξε τον τόνο της φωνής σου!

Ο ρυθμός ομιλίας είναι εξίσου σημαντικός με τον τόνο της φωνής σου.
Η φωνή σου θα πρέπει να εκπέμπει έναν ενθουσιασμό, χωρίς να είναι υπερβολικά δυναμική. Μίλα σε κανονική ένταση, όχι πολύ σιγά, και βάλε χρώμα στη φωνή σου για να δώσεις έμφαση στα σημαντικά σημεία.
Αν δεν είσαι σίγουρος πως ακούγεται η φωνή σου, ηχογράφησε τη φωνή σου και άκου τον εαυτό σου. Δες αν ακούγεσαι σαν κάποιον που μπορεί ένας ξένος να εμπιστευτεί. Αν στους ανθρώπους δεν αρέσει ο τόνος της φωνής σου, δεν πρόκειται να δώσουν σημασία σε ότι κι αν τους πεις.

5. Ντύσου σαν επαγγελματίας!

Το ντύσιμο, τα αξεσουάρ, τα μαλλιά, και γενικά το παρουσιαστικό σου είναι καθοριστικό για να κάνεις τη σωστή πρώτη εντύπωση. Πρέπει να είσαι επαγγελματικά ντυμένος για να έχεις το σεβασμό όσων σε ακούν. Το ντύσιμο πρέπει να είναι ευπρεπέςεπαγγελματικό, και με στυλ χωρίς να γυαλίζει έντονα ή να προκαλεί σχόλια.
Για τις γυναίκες: Να προσέχετε τα κοσμήματα, ρολόγια, τσάντες ή ότι άλλο έχετε μαζί σας, καθώς με βάση αυτά σας χαρακτηρίζουν, άλλοτε θετικά κι άλλοτε αρνητικά.

Διαβάστε εδώ.

Share on Facebook Tweet Pin it Share on LinkedIn Send email