https://www.spoudase.gr/arthra/?p_asid=6&p_asp_data=Y3VycmVudF9wYWdlX2lkPTM3NTg0JnF0cmFuc2xhdGVfbGFuZz0wJmZpbHRlcnNfY2hhbmdlZD0xJmZpbHRlcnNfaW5pdGlhbD0wJmFzcF9nZW4lNUIlNUQ9ZXhhY3QmYXNwX2dlbiU1QiU1RD10aXRsZSZhc3BfZ2VuJTVCJTVEPWNvbnRlbnQmdGVybXNldCU1QmthdGVnb3JpZXNfYXJ0aHJvbl8lNUQlNUIlNUQ9NTQxMSZjdXN0b21zZXQlNUIlNUQ9YXJ0aHJh
Ενημέρωση

1o Διεθνές Διαδικτυακό Εκπαιδευτικό Συνέδριο

bookmark

 

Από τον 20ο στον 21ο αιώνα μέσα σε 15 ημέρες: Η απότομη μετάβαση της εκπαιδευτικής μας πραγματικότητας σε ψηφιακά περιβάλλοντα. Στάσεις- Αντιλήψεις- Σενάρια – Προοπτικές- Προτάσεις

Η ερευνητική ομάδα MediaPedagogy του Εργαστηρίου Ψυχολογίας, Παιδαγωγικών Ερευνών και Μέσων στην Εκπαίδευση του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου σε συνεργασία με το Π.Μ.Σ. Επιστήμες της Αγωγής – Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών του ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Αιγαίου και το Δ.Π.Μ.Σ. Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός Διαδικτυακής (Online) Εκπαίδευσης των Πανεπιστημίων ΕΚΠΑ και Αιγαίου διοργανώνουν το 1ο αποκλειστικά μέσω διαδικτύου συνέδριο με θεματολογία σχετική με τη μετάπτωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε ψηφιακά περιβάλλοντα, λόγω της αναστολής λειτουργίας των σχολικών μονάδων της χώρας μας.

Λίγα λόγια για το συνέδριο από τον Υπεύθυνο διοργάνωσης του Συνεδρίου, Αλιβίζο (Λοΐζο) Σοφό, Καθηγητή Πανεπιστημίου Αιγαίου:

Το 1ο διαδικτυακό Εκπαιδευτικό Συνέδριο επικεντρώνεται στις επίκαιρες εξελίξεις που βιώνουμε όλοι μας λόγω της πανδημίας από τον Κορονoϊό. Η πανδημία, που είναι παγκόσμια, επηρεάζει άμεσα υποσυστήματα όπως η οικονομία (παύση του εμπορίου), η υγεία (ετοιμότητα του συστήματος υγείας, χιλιάδες θάνατοι) και η εκπαίδευση (κλείσιμο του σχολείου στην παραδοσιακή του μορφή).

Αναφορικά με την εκπαίδευση, η πανδημία αναδεικνύει με τον πιο αναγνώσιμο τρόπο κενά σε υποδομές και ελλειμματικές εκπαιδευτικές πολιτικές που σχετίζονται προφανώς με το επίπονο πλαίσιο «δημοσιονομικής σύγκλισης» της δεκαετίας που διανύσαμε και θέτει στο επίκεντρο θέματα εκπαίδευσης, νέων μορφών διδασκαλίας και ψηφιακών μέσων επιμόρφωσης και πολλά άλλα. Σε αυτό το πλαίσιο αναδεικνύεται όλο και περισσότερο ο ρόλο της ΨΗΦΙΑΚΟΤΗΤΑΣ (Digitalisierung) και της Τηλε-Καθημερινότητας σε διάφορους κοινωνικούς τομείς.

Το κύριο ενδιαφέρον του Συνεδρίου επικεντρώνεται σε θέματα εκπαίδευσης, όπως αυτά προκύπτουν και διαμορφώνονται από τις αρχές του Μαρτίου και πιο συγκεκριμένα με την, ορθή, λόγω υγειονομικών συνθηκών απόφαση να κλείσουν σχολεία σε συνδυασμό με την απόφαση του Υπουργείου να προωθήσει την μάθηση από το σπίτι.

Το βασικό ερώτημα που τίθεται στο Συνέδριο μπορεί να διατυπωθεί ως εξής:

Τι σημαίνει η απόφαση για την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην εκπαιδευτική πραγματικότητα στην Ελλάδα και πως επηρεάζει πιο συγκεκριμένα: α) τον εκπαιδευτικό, β) τη διδασκαλία, γ) τις διαδράσεις των συμμετεχόντων, δ) την οργάνωση και το παιδαγωγικό έργο της σχολικής μονάδας, ε) την υποδομή και τον εξοπλισμό, στ) την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών;

Σκοπός του συνεδρίου είναι η καταγραφή, μέσα από ουσιαστικό και επιστημονικά δομημένο διάλογο, των στάσεων – αντιλήψεων – προβληματισμών και πρακτικών της εκπαιδευτικής κοινότητας για το νέο περιβάλλον μαθησιακής λειτουργίας το οποίο προέκυψε μετά την αναστολή λειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών της χώρας μας.

Ημερομηνία Διοργάνωσης: 3, 4 & 5 Ιουλίου 2020

Από τον 20ο στον 21ο αιώνα μέσα σε 15 ημέρες: Η απότομη μετάβαση της εκπαιδευτικής μας πραγματικότητας σε ψηφιακά περιβάλλοντα. Στάσεις- Αντιλήψεις- Σενάρια – Προοπτικές- Προτάσεις

Περισσότερα στην Ιστοσελίδα του συνεδρίου

 

Share on Facebook Tweet Pin it Share on LinkedIn Send email