https://www.spoudase.gr/arthra/?p_asid=6&p_asp_data=Y3VycmVudF9wYWdlX2lkPTM3NTg0JnF0cmFuc2xhdGVfbGFuZz0wJmZpbHRlcnNfY2hhbmdlZD0xJmZpbHRlcnNfaW5pdGlhbD0wJmFzcF9nZW4lNUIlNUQ9ZXhhY3QmYXNwX2dlbiU1QiU1RD10aXRsZSZhc3BfZ2VuJTVCJTVEPWNvbnRlbnQmdGVybXNldCU1QmthdGVnb3JpZXNfYXJ0aHJvbl8lNUQlNUIlNUQ9NTQxMSZjdXN0b21zZXQlNUIlNUQ9YXJ0aHJh
Ενημέρωση

Traveller Rights: Δωρεάν εφαρμογή στο κινητό από τη ΓΣΕΕ για τα δικαιώματα των ταξιδιωτών

bookmark

 

Traveller Rights

Μια δωρεάν εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα με τα δικαιώματα των ταξιδιωτών στη χώρα μας δημιούργησε η Ένωση Εργαζόμενων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ. Σε 16 ενότητες περιγράφεται κατανοητά όλο το νομικό πλαίσιο που διέπει τις συναλλαγές ενός ταξιδιού καθώς και τηλεφωνικός κατάλογος για όλες τις τουριστικές υπηρεσίες.

«Η πτήση μου έχει 7ωρη καθυστέρηση δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων; Στην απόδειξη του εστιατορίου υπάρχει χρέωση για κουβέρ, είμαι υποχρεωμένος να το πληρώσω;».

Όλες οι απαντήσεις που αφορούν τα δικαιώματα των Ελλήνων αλλά και ξένων ταξιδιωτών στην Ελλάδα βρίσκονται στο «Traveler Rights GR». Πρόκειται για μια δωρεάν εφαρμογή κινητών τηλεφώνων για Android & IOS που δημιούργησε η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ.

Αυτό που οδήγησε στην δημιουργία της εφαρμογής είναι οι βροχή των καταγγελιών στην Ένωση για τουριστικές υπηρεσίες.

Το 22,2% αφορούν ακύρωση κράτησης
το 18,5 % καθυστέρηση αναχώρησης
και το 14,8 παράτυπες χρεώσεις και θέματα αποσκευών
Σε 16 ενότητες και 74 υποενότητες παρουσιάζεται απλά και κατανοητά όλο το νομικό πλαίσιο που διέπει τις συναλλαγές οι οποίες πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού όπως για μετακινήσεις, διαμονή, διατροφή και αγορές. Μάλιστα, ο ταξιδιώτης μπορεί να υποβάλει άμεσα στην Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας το ερώτημα ή την καταγγελία του.

Στην εφαρμογή που είναι διαθέσιμη στα ελληνικά και στα Αγγλικά υπάρχει τηλεφωνικός κατάλογος και τα στοιχεία επικοινωνίας για όλες τις τουριστικές υπηρεσίες όπως Αεροδρόμια, Λιμάνια, Τουριστική Αστυνομία και Πρεσβείες. Επίσης σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ο ταξιδιώτης υπάρχει η δυνατότητα αποστολής μηνύματος S.O.S. στις επαφές που επιθυμεί στο οποίο συμπεριλαμβάνονται και οι συντεταγμένες του με GPS Tracking.

Διαβάστε εδώ.

Share on Facebook Tweet Pin it Share on LinkedIn Send email