https://www.spoudase.gr/arthra/?p_asid=6&p_asp_data=Y3VycmVudF9wYWdlX2lkPTM3NTg0JnF0cmFuc2xhdGVfbGFuZz0wJmZpbHRlcnNfY2hhbmdlZD0xJmZpbHRlcnNfaW5pdGlhbD0wJmFzcF9nZW4lNUIlNUQ9ZXhhY3QmYXNwX2dlbiU1QiU1RD10aXRsZSZhc3BfZ2VuJTVCJTVEPWNvbnRlbnQmdGVybXNldCU1QmthdGVnb3JpZXNfYXJ0aHJvbl8lNUQlNUIlNUQ9NTQwOSZjdXN0b21zZXQlNUIlNUQ9YXJ0aHJh
Συμβουλές

Συμβουλές για Digital Marketing που σίγουρα θα σας βοηθήσουν

bookmark

 

Συμβουλές

Πρωτεύων στόχος οποιασδήποτε marketing στρατηγικής είναι οι προσωπικές συνδέσεις, η ανάπτυξη μιας επιτυχημένης επικοινωνίας μεταξύ ενός brand και του καταναλωτή με στόχο την παροχή προϊόντων και υπηρεσιών.

Όμως οι απαιτήσεις των σύγχρονων καταναλωτών ολοένα και αυξάνονται δημιουργώντας την ανάγκη για σύγχρονες πρακτικές, κάνοντας έτσι έναν marketer να κερδίσει περισσότερο την προσοχή του κοινού του.

Ποια είναι λοιπόν τα 7 digital marketing trends του 2018 που θα σας κάνουν να τραβήξετε την προσοχή του κοινού σας;

 1. Η σημασία του μηνύματος

Τα στατιστικά στοιχεία είναι συγκλονιστικά-1,3 δισεκατομμύρια χρήστες είναι πλέον ενεργοί στο Facebook Messenger και ανταλλάσσουν περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια μηνύματα μηνιαίως με επιχειρήσεις.

Τα μηνύματα και οι επιπτώσεις τους στο εισερχόμενο μάρκετινγκ είναι ένα επαναλαμβανόμενο θέμα σε πολλές από τις συνομιλίες κατά περιόδους. Αφομοιώνοντας έτσι τα στατιστικά στοιχεία αλληλεπίδρασης, θέτουμε τη σημασία του μηνύματος ως προτεραιότητα για τους εαυτούς μας και τους πελάτες μας.

2. Η πρόκληση των μηνυμάτων

Στη νέα παγκόσμια τάξη εισερχόμενου μάρκετινγκ, θα λαμβάνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μηνύματα από πολλά κανάλια, συμπεριλαμβανομένων των εσωτερικών μηνυμάτων (Slack και SalesForce Chatter), εξωτερικών μηνυμάτων chat (από Messenger, WhatsApp, iMessage) και κοινωνικά κανάλια όπως το Twitter, το Facebook, το LinkedIn και το Instagram. Οι άνθρωποι θέλουν να επικοινωνούν οποτεδήποτε και οπουδήποτε θέλουν και αυτά τα μηνύματα θα πρέπει να ταξινομούνται, να απευθύνονται στους σωστούς ανθρώπους και να ανταποκρίνονται.

Πρόκειται να κυκλοφορήσει λοιπόν ένα νέο εργαλείο Συνομιλιών, το οποίο θα είναι ένας ενιαίος φάκελος εισερχομένων, το οποίο θα συγκεντρώνει μηνύματα από όλα αυτά τα κανάλια και θα τα αναθέτει στη σωστή ομάδα. Τα υπάρχοντα συστήματα ανταλλαγής μηνυμάτων όπως το Office 365 ενδέχεται να προσθέτουν ενοποιήσεις για να γίνουν ενοποιημένοι κόμβοι μηνυμάτων και απαντήσεων.

Αναμφισβήτητα, θα προκύψουν και νέα εργαλεία για να ανταποκριθούμε στις διάφορες ανάγκες, αποτελώντας ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του μάρκετινγκ, των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης των πελατών πολύ σύντομα.

3. Τα chatbots είναι απαραίτητα να υπάρχουν

Πολλοί ειδικοί, έχουν δημοσιεύσει σχετικά με την ανάγκη οι οργανώσεις να αναπτύξουν chatbots για βοήθεια με την εξυπηρέτηση πελατών και το μάρκετινγκ.

Οι μάρκες πρέπει να καταλάβουν πώς θέλουν να χρησιμοποιήσουν και να αναπτύξουν τα chatbots και να τα βάλουν στη θέση τους νωρίτερα και όχι αργότερα. Μετά από την εξέταση του τρόπου με τον οποίο τα chatbots μπορούν να διευκολύνουν τις εκστρατείες μάρκετινγκ που βασίζονται σε μηνύματα, θα γίνουν ένα ουσιαστικό εργαλείο στις σύγχρονες εισερχόμενες εκστρατείες μάρκετινγκ, ειδικά για τη μετακίνηση οδηγών κάτω από το χωνί για να γίνουν πελάτες.

4. H νέα τεχνολογία AI

Η τεχνολογία AI προσφέρει λύσεις για marketers και περιλαμβάνει τα εξής:

  • Atomic Reach χρησιμοποιώντας Atomic AI γράφετε, τι, πού και πότε να δημοσιεύσετε και τι να δημιουργήσετε για καλύτερα αποτελέσματα.
  • Phrasee για βελτιστοποιημένες γραμμές υποκειμένων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για το AI.
  • Seventh Sense για βελτιστοποίηση των χρόνων αποστολής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Το AI είναι ένα από τα πράγματα που μοιάζει με ένα μαύρο κουτί για πολλούς, ενώ σε άλλους, δεν αξίζει τον κόπο τους, επειδή δεν είναι ακόμα «ώριμα». Ναι, το AI είναι ακόμα καινούργιο, αλλά μέσα σε 18 μήνες θα δείτε πολλά ακόμα εργαλεία.

5. Μια ανοιχτή πλατφόρμα με πολλές ισχυρές ενοποιήσεις

Οι προκλήσεις της διαχείρισης μηνυμάτων και η ανάγκη να φέρουμε το AI σε πλατφόρμες μάρκετινγκ, πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών υπογραμμίζει μια άλλη τάση, οι ανοιχτές και ολοκληρωμένες πλατφόρμες και τα εργαλεία είναι πιο ευέλικτα, προσαρμόσιμα και ισχυρά.

Οι προμηθευτές που προσφέρουν περισσότερες ενσωματώσεις και διατηρούν καλές σχέσεις εργασίας με τους συνεργάτες τους για την ολοκλήρωση θα είναι σε θέση να παρέχουν στους πελάτες τους καλύτερα εργαλεία που θα προσαρμόζονται καλύτερα στο ταχέως μεταβαλλόμενο τοπίο εμπορίας.

6. Το Facebook είναι μια μεγάλη πλατφόρμα για το μάρκετινγκ B2Β

Το Facebook είναι μια μεγάλη πλατφόρμα για το μάρκετινγκ B2Β και η LinkedIn εξακολουθεί να είναι η ισχυρότερη πλατφόρμα B2B για μάρκετινγκ. Ωστόσο, οι αλλαγές στο API του Group LinkedIn και οι 2 δισεκατομμύρια ενεργοί χρήστες του Facebook, έχουν κάνει το Facebook ένα ολοένα και πιο βιώσιμο κανάλι μάρκετινγκ B2B.

Η χρήση του Facebook για το μάρκετινγκ B2B απαιτεί περισσότερη τέχνη και επιστήμη, όπως εξηγεί η Andrea Vahl στο άρθρο της σχετικά με τον τρόπο προσέγγισης των πελατών της B2B στην πλατφόρμα. Πρέπει να στοχεύσετε το σωστό κοινό καθώς ορισμένοι τύποι διαφημιστικών κειμένων λειτουργούν πολύ καλύτερα από άλλους, αλλά το Facebook είναι ένα εύχρηστο κανάλι B2B, με το οποίο όλες οι εταιρείες B2B πρέπει να ασχολούνται.

7. Η πολυπλοκότητα του εισερχόμενου μάρκετινγκ αυξάνεται

Είναι αλήθεια ότι το μάρκετινγκ περιλαμβάνει τώρα τη δημιουργία περιεχομένου, τη δημοσίευση κοινωνικών μέσων, το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τη δημιουργία σελίδας προορισμού και την αυτοματοποίηση του μάρκετινγκ. Το AI εισέρχεται ήδη στο τοπίο για συνομιλία, για να βελτιστοποιήσει το SEO και να καθορίσει στρατηγική περιεχομένου. Επιπλέον, οι οργανώσεις βλέπουν ένα σαφές πλεονέκτημα στην στενότερη ενσωμάτωση μεταξύ δραστηριοτήτων μάρκετινγκ και πωλήσεων. Η στενή ολοκλήρωση μεταξύ αυτών των ομάδων και των εργαλείων τους σημαίνει ότι το μάρκετινγκ μπορεί να προσφέρει καλές προοπτικές και οι ανάγκες πωλήσεων μπορούν να βοηθήσουν στον καθορισμό περιεχομένου και άλλων πρωτοβουλιών μάρκετινγκ.

Πηγή: suit.gr

Share on Facebook Tweet Pin it Share on LinkedIn Send email