Επιστήμες της Αγωγής

Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών

  • Ανενεργή
  • Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

  • 36 μήνες

  • 3250
061220161138

Σκοπός του προγράμματος «Επιστήμες της Αγωγής»:

Σκοπός του Μεταπτυχιακού Προγράμματος, το οποίο απευθύνεται κατ' αρχήν σε εκπαιδευτικούς και των δύο βαθμίδων (πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας) και σε αποφοίτους AEI και TEI που απασχολούνται ή πρόκειται να απασχοληθούν στην εκπαίδευση, είναι:
- η παροχή εξειδικευμένων παιδαγωγικών και διδακτικών γνώσεων και η ανάπτυξη αντίστοιχων δεξιοτήτων,
- η καλλιέργεια και ανάπτυξη δεξιοτήτων επιστημονικής σκέψης και εκπαιδευτικής έρευνας, και
- η ανάπτυξη προσωπικού άρτια καταρτισμένου και ικανού να στελεχώσει την εκπαίδευση. 

Μαθησιακά αποτελέσματα 
- Επικαιροποίηση γνώσεων και δεξιοτήτων σε πεδία των Επιστημών της Αγωγής.
- Απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων στην ερευνητική μεθοδολογία.
- Ανάπτυξη κριτικής επίγνωσης σε θέματα κοινωνικά και πολιτισμικά στο πλαίσιο της εκπαίδευσης.
- Απόκτηση δεξιοτήτων ακαδημαϊκής ανάγνωσης και γραφής.
- Απόκτηση δεξιοτήτων ψηφιακού εγγραμματισμού.

Πιστωτικές Μονάδες ECTS Προγράμματος Σπουδών: 120
Η ελάχιστη διάρκεια φοίτησης είναι 3 ακαδημαϊκά έτη.

Ταξινόμηση σύμφωνα με τον κώδικα ISCED-2011 της Unesco: 
- με βάση τον τομέα εκπαίδευσης: 14  Teaching training & education science
- με βάση το επίπεδο σπουδών: 7

Ταξινόμηση σύμφωνα με τον κώδικα ISCED-2013 της Unesco:
- με βάση τον τομέα εκπαίδευσης: 0111-Education science


Προϋποθέσεις Εισαγωγής

Ακαδημαϊκό Έτος 2017-2018

Προσφερόμενες θέσεις: 800

Γίνονται δεκτοί:

α) Απόφοιτοι Πανεπιστημίων ή Τ.Ε.Ι. οι οποίοι έχουν παρακολουθήσει επιτυχώς μια ή περισσότερες από τις παρακάτω Θ.Ε. στο πλαίσιο των προγραμμάτων του Ε.Α.Π. που οδηγούσαν σε Πιστοποιητικό Μεταπτυχιακής Επιμόρφωσης: 1) Aνοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, 2) Εκπαίδευση Ενηλίκων, 3) Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων, 4) Εξέλιξη του Παιδιού στο Κοινωνικό Περιβάλλον, 5) Εκπαιδευτική Έρευνα στην Πράξη. Προηγούνται όσοι συμπλήρωσαν 3 Θ.Ε., έπονται όσοι συμπλήρωσαν 2 Θ.Ε., ακολουθούν όσοι συμπλήρωσαν 1 Θ.Ε. Εφόσον ο αριθμός των ενδιαφερόμενων σε κάποια κατηγορία είναι μεγαλύτερος από τον αριθμό των θέσεων που έχουν απομείνει, μεταξύ των υποψηφίων της ίδιας κατηγορίας διεξάγεται κλήρωση.

Οι υποψήφιοι της κατηγορίας (α) καταλαμβάνουν 10 θέσεις.

β) Απόφοιτοι Πανεπιστημίων των Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης ή Νηπιαγωγών ή Προσχολικής Ηλικίας και Ειδικής Αγωγής ή Ελληνικής Φιλολογίας ή Αγγλικής Φιλολογίας ή Γαλλικής Φιλολογίας ή Γερμανικής Φιλολογίας ή Ιταλικής Φιλολογίας ή Ισπανικής Φιλολογίας ή Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Διαχείρισης Πολιτισμικών Αγαθών ή  Γλώσσας, Φιλολογίας και Πολιτισμού Παρευξείνιων Χωρών ή Μεθοδολογίας Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης ή Φιλοσοφίας ή Ιστορίας ή Αρχαιολογίας ή Θεολογίας ή Ψυχολογίας ή Τμημάτων Μαθηματικών ή Φυσικής ή Χημείας ή Βιολογίας ή Σπουδών στις Φυσικές Επιστήμες (Ε.Α.Π.) ή Γεωλογίας ή Φυσιογνωστικών ή Πληροφορικής ή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών ή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών ή Γεωγραφίας ή Θεατρολογίας ή Μουσικολογίας ή Μουσικής Επιστήμης ή Καλών Τεχνών ή Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών ή Κινηματογράφου ή Κοινωνιολογίας ή Κοινωνικής Πολιτικής και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας ή Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής ή Σπουδών στον Ελληνικό Πολιτισμό (Ε.Α.Π.) ή Σπουδών στον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό (Ε.Α.Π.) ή Οικονομικών Επιστημών ή Διοίκησης Επιχειρήσεων ή Οικιακής Οικονομίας ή Τμημάτων Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Τ.Ε.Φ.Α.Α.) ή Διδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων ή απόφοιτοι ΑΤΕΙ τμημάτων Βρεφονηπιοκομίας.

γ) Απόφοιτοι Τμημάτων Πανεπιστημίων ή Τ.Ε.Ι. άλλων ειδικοτήτων που είναι και κάτοχοι πτυχίων ΣΕΛΕΤΕ ή ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ, κάτοχοι πτυχίων ΑΣΕΤΕΜ/ΣΕΛΕΤΕ (ΑΣΠΑΙΤΕ), ή κάτοχοι Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας ΑΕΙ της χώρας.

Οι υποψήφιοι των κατηγοριών (β) και (γ) καταλαμβάνουν 790 θέσεις. Εκατόν ογδόντα δύο (182) θέσεις από αυτές καταλαμβάνονται από υποψηφίους που έχουν αποδεδειγμένη δεκαετή επαγγελματική εμπειρία.

Η γνώση μιας ξένης γλώσσας, πρωτίστως της Αγγλικής, αποδεικνυόμενη με την υποβολή ανάλογων δικαιολογητικών, είναι απαραίτητη για την παρακολούθηση του προγράμματος.

Σημείωση:

Όπου στα προηγούμενα γίνεται αναφορά σε:

α.  Πτυχιούχους Τμημάτων Πανεπιστημίων ή Τ.Ε.Ι., εννοούνται οι πτυχιούχοι τμημάτων ελληνικών Πανεπιστημίων ή Τ.Ε.Ι. και οι  έχοντες ισότιμους και αντίστοιχους τίτλους της αλλοδαπής αναγνωρισμένους από το ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α. ή το Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ή το Ι.Τ.Ε. αντίστοιχα. 

β. Πτυχιούχους Πανεπιστημίων ή Τ.Ε.Ι., εννοούνται οι πτυχιούχοι ελληνικών Πανεπιστημίων ή Τ.Ε.Ι. και οι έχοντες ισότιμους τίτλους της αλλοδαπής αναγνωρισμένους από το ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α. (ή το Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.)  ή το Ι.Τ.Ε. αντίστοιχα. 

 Με τον όρο δε Πανεπιστήμια εννοούμε Πανεπιστημιακές Σχολές, Πολυτεχνεία και την Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών

Προκηρύξεις Μεταπτυχιακών Σήμερα

Ενεργειακή Βελτιστοποίηση

Διαχείριση και Ενεργειακή Βελτιστοποίηση Συστημάτων

Τμήμα:Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών
ΑΕΙ Πειραιά Τ.Τ.
ekpa

Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου

Τμήμα:Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας
Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή

Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή

Τμήμα:Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Επιστήμες της Αγωγής Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Επιστήμες της Αγωγής Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών

Τμήμα:Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση

Ειδίκευση στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση

Τμήμα:Βιολογίας, Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
020220171132
ΑΕΙ Πειραιά Τ.Τ.