Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας

Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών

  • Ενεργή
  • Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

  • 24 μήνες

  • 3250
061220160140

Αντικείμενο - Σκοπός

Ο κύριος σκοπός του Προγράμματος είναι η παροχή εξειδικευμένων γνώσεων στο γνωστικό αντικείμενο «Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας», σύμφωνα με τις απαιτήσεις της επιστήμης και τις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς εργασίας στην Ελλάδα και διεθνώς.

Στόχος

Oι φοιτήτριες και οι φοιτητές εισάγονται συστηματικά στις θεωρίες κατάκτησης γλώσσας, στη μεθοδολογία της έρευνας και τις τεχνικές συγγραφής επιστημονικών εργασιών, στις διδακτικές-παιδαγωγικές αρχές για τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας, στις επικοινωνιακές δραστηριότητες και τις ικανότητες του μαθητή και στη μεθοδολογία σχεδιασμού και αξιολόγησης του μαθήματος της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας.

Μαθησιακά αποτελέσματα

Με την ολοκλήρωση του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών οι φοιτήτριες και οι φοιτητές αναμένεται να είναι σε θέση

-          να περιγράφουν τις θεωρίες κατάκτησης της ξένης γλώσσας, τις παραδοσιακές και σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας και τις μεθοδολογικές προσεγγίσεις που συνδέονται με αυτές,

-          να κατανοούν και να περιγράφουν τις βασικές αρχές της προφορικής και γραπτής επικοινωνίας στη ξένη γλώσσα,

-          να αναλύουν και να επιλέγουν με τρόπο επιστημονικά τεκμηριωμένο κατάλληλα προφορικά και γραπτά (συμβατικά και πολυτροπικά) κείμενα για την ανάπτυξη των προσληπτικών και παραγωγικών δεξιοτήτων σε ποικίλες περιστάσεις επικοινωνίας,

-          να αναλύουν κριτικά ξενόγλωσσο διδακτικό υλικό στη βάση συγκεκριμένων μαθησιακών στόχων,

-          να σχεδιάζουν μονάδες διδασκαλίας με στόχο την προαγωγή των δεξιοτήτων κατανόησης και παραγωγής προφορικού και γραπτού λόγου και την ανάπτυξη των γλωσσικών ικανοτήτων στη βάση παραδοσιακών μέσων και ψηφιακών τεχνολογιών αξιοποιώντας τα πορίσματα του Συμβουλίου της Ευρώπης, να τεκμηριώνουν τις διδακτικές τους επιλογές και να αξιολογούν τη ροή του μαθήματος και τα μαθησιακά αποτελέσματα,

-          να περιγράφουν τις αρχές της αξιολόγησης, να αναστοχάζονται σχετικά με τα εργαλεία μέτρησης της γλωσσομάθειας και να εφαρμόζουν τεχνικές για την αξιολόγηση των επικοινωνιακών δεξιοτήτων,

-          να σχεδιάζουν, να διεξάγουν και να παρουσιάζουν με τρόπο επιστημονικά τεκμηριωμένο ερευνητικές μελέτες συναφείς με το επιστημονικό τους αντικείμενο, με στόχο την επαγγελματική τους ανάπτυξη.

Πιστωτικές μονάδες ECTS Προγράμματος Σπουδών

Το σύνολο των πιστωτικών μονάδων (ECTS) που απαιτούνται για την απόκτηση του Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) είναι 120 ECTS.

Ταξινόμηση σύμφωνα με τον κώδικα ISCED-2013 της Unesco

Mε βάση τον τομέα εκπαίδευσης: 0114-Teacher training with subject specialization

Mε βάση το επίπεδο σπουδών: 7

Χαρακτηρισμός Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών

Master of Education

Διάρκεια φοίτησης

Η ελάχιστη χρονική διάρκεια για την ολοκλήρωση του προγράμματος είναι δύο (2) έτη, ήτοι τέσσερα (4) εξάμηνα.

Γλώσσα διδασκαλίας

Η γλώσσα διδασκαλίας του Προγράμματος είναι η Γερμανική. Η γλώσσα επεξεργασίας των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και εκπόνησης της διπλωματικής εργασίας είναι επίσης η Γερμανική.

Δείτε εδώ την προκήρυξη για τα προγράμματα σπουδών εξαμηνιαίας διάρκειας

Δείτε εδώ την προκήρυξη για τα προγράμματα σπουδών ετήσιας διάρκειας

Προκηρύξεις Μεταπτυχιακών Σήμερα

Εφαρμοσμένες Πολιτικές και Τεχνικές Προστασίας Περιβάλλοντος
Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Επιστήμες Γης και Περιβάλλον

Επιστήμες Γης και Περιβάλλον

Τμήμα:Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Λογιστική και Χρηματοοικονομική

Λογιστική και Χρηματοοικονομική/ Accounting and Finance

Τμήμα:Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Χρηματοοικονομικός Σχεδιασμός
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

Τμήμα:Σχολή Επιστημών της Αγωγής
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, Πανεπιστήμιο Πατρών
Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων
ΑΣΠΑΙΤΕ, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Ψηφιακά Μέσα-Υπολογιστική Νοημοσύνη
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Πληροφορική και Τηλεματική

Πληροφορική και Τηλεματική

Τμήμα:Πληροφορικής και Τηλεματικής
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
Επιστήμη Δεδομένων και Τεχνολογίες Πληροφορίας

Επιστήμη Δεδομένων και Τεχνολογίες Πληροφορίας

Τμήμα:Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Mediterranean Studies (Μεσογειακές Σπουδές)

Mediterranean Studies (Μεσογειακές Σπουδές)

Τμήμα:Πολιτικής Επιστήμης και Διεθνών Σχέσεων
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητικών Οργανισμών & Επιχειρήσεων

Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητικών Οργανισμών & Επιχειρήσεων

Τμήμα:Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
MBA
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
MBA

Διοίκηση Επιχειρήσεων: Διοίκηση (MBA)

Τμήμα:Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
MBA

Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)

Τμήμα:Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Τέχνες στην Εκπαίδευση (MEd)

Τέχνες στην Εκπαίδευση (MEd)

Τμήμα:Σχολή Επιστημών της Αγωγής
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Εκπαιδευτική Τεχνολογία (MEd)

Εκπαιδευτική Τεχνολογία (MEd)

Τμήμα:Σχολή Επιστημών της Αγωγής
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Δημόσια Διοίκηση (MPA)
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας Πανεπιστήμιο Λευκωσίας

Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας

Τμήμα:Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών, Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Διακυβέρνηση και Δημόσιες Πολιτικές

Διακυβέρνηση και Δημόσιες Πολιτικές

Τμήμα:Πολιτικής Επιστήμης και Διεθνών Σχέσεων
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου