https://www.spoudase.gr/arthra/?p_asid=6&p_asp_data=Y3VycmVudF9wYWdlX2lkPTM3NTg0JnF0cmFuc2xhdGVfbGFuZz0wJmZpbHRlcnNfY2hhbmdlZD0xJmZpbHRlcnNfaW5pdGlhbD0wJmFzcF9nZW4lNUIlNUQ9ZXhhY3QmYXNwX2dlbiU1QiU1RD10aXRsZSZhc3BfZ2VuJTVCJTVEPWNvbnRlbnQmdGVybXNldCU1QmthdGVnb3JpZXNfYXJ0aHJvbl8lNUQlNUIlNUQ9NTQxMSZjdXN0b21zZXQlNUIlNUQ9YXJ0aHJh
Ενημέρωση

Μείωση παρουσιάζει ο αριθμός χρηστών του Facebook

bookmark

 

Κακά αναμένονται φέτος τα μαντάτα για το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο παγκοσμίως αφού οι αναλυτές προβλέπουν πτώση των χρηστών του.

Κακά αναμένονται φέτος τα μαντάτα για το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο παγκοσμίως αφού οι αναλυτές προβλέπουν πτώση των χρηστών του. Παράλληλα, πλέον υπάρχει μια ολόκληρη γενιά νέων χρηστών των κοινωνικών δικτύων η οποία αναμένεται να απαρνηθεί το μέσο θεωρώντας το πλέον ξεπερασμένο. Δεν είναι εξάλλου τυχαίο ότι η Facebook «ποντάρει» πλέον πολλά και στο Instagram, το οποίο παραμένει εξαιρετικά δημοφιλές και στις πιο μικρές ηλικίες. 

Φέτος, το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο αναμένεται να καταγράψει πτώση μεταξύ των εφήβων χρηστών των ΗΠΑ, σύμφωνα με πρόσφατη πρόβλεψη του EMarketer. Είναι η πρώτη φορά που η ερευνητική εταιρεία έχει προβλέψει μείωση της χρήσης του Facebook για οποιαδήποτε ηλικιακή ομάδα.

Το EMarketer προβλέπει ότι 14,5 εκατομμύρια άτομα ηλικίας από 12 έως 17 ετών θα χρησιμοποιήσουν το Facebook το 2017, προβλέποντας πτώση της τάξης του 3,4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Όπως εξηγεί η έρευνα, όλο και περισσότεροι έφηβοι όπως λέει μετακινούνται στο Snap και στο Instagram, την εφαρμογή κοινής χρήσης φωτογραφιών που κατέχει το Facebook, με ανακοίνωση της ερευνητικής εταιρείας.

Μπορεί το Facebook να αναπτύσσεται σε όλο τον κόσμο, έχοντας πλέον περισσότερους από 2 δισεκατομμύρια χρήστες το 2017, αλλά οι νέοι το βρίσκουν λιγότερο συναρπαστικό, δήλωσε ο Όσκαρ Ορόζκο, αναλυτής προβλέψεων στο EMarketer. Η εταιρεία πρέπει να προσελκύσει νέους χρήστες, οι οποίοι θα βάλουν το Facebook στην καθημερινότητά τους μεταφέροντας την συνήθεια αυτή στην ενήλικη ζωή τους,  δημιουργώντας το κατάλληλο διαφημιστικό κοινό για το μέσο.

«Οι έφηβοι και οι ενήλικες που παραμένουν στο Facebook φαίνονται λιγότερο αφοσιωμένοι – συνδέονται όχι και τόσο συχνά και ξοδεύουν λιγότερο χρόνο στην πλατφόρμα», δήλωσε ο Ορόζκο. «Παράλληλα στην εποχή μας παρατηρούμε και τους Facebook-nevers, παιδιά δηλαδή που φαίνεται να έχουν ξεπεράσει εντελώς το Facebook παρότι ασχολούνται ενεργά με το Instagram, το άλλο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο που ανήκει στο Facebook».

Πηγή: Insider.gr

Share on Facebook Tweet Pin it Share on LinkedIn Send email