https://www.spoudase.gr/arthra/?p_asid=6&p_asp_data=Y3VycmVudF9wYWdlX2lkPTM3NTg0JnF0cmFuc2xhdGVfbGFuZz0wJmZpbHRlcnNfY2hhbmdlZD0xJmZpbHRlcnNfaW5pdGlhbD0wJmFzcF9nZW4lNUIlNUQ9ZXhhY3QmYXNwX2dlbiU1QiU1RD10aXRsZSZhc3BfZ2VuJTVCJTVEPWNvbnRlbnQmdGVybXNldCU1QmthdGVnb3JpZXNfYXJ0aHJvbl8lNUQlNUIlNUQ9NTQxMSZjdXN0b21zZXQlNUIlNUQ9YXJ0aHJh
Ενημέρωση

Μέχρι το 2020 το Facebook θα έχει εκπαιδεύσει περισσότερες από 1εκ. επιχειρήσεις

bookmark

 

Facebook

Με τα δεδομένα στο Digital να αλλάζουν συνεχώς και τις δυνατότητες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να πληθαίνουν, το Facebook δεσμεύτηκε να εξοπλίσει με τις κατάλληλες γνώσεις 1.000.000 επιχειρήσεις στην Αμερική μέχρι το 2020 για να μπορούν να παραμείνουν ανταγωνιστικές.

Όπως δήλωσε και ο Mark Zuckerberg:

«Οι δυνατές μικρές εταιρίες δημιουργούν και δυνατές κοινότητες. Αυτό συμβαίνει γιατί αυτές δημιουργούν θέσεις εργασίας, παρέχουν υπηρεσίες και φέρνουν τον κόσμο κοντά. Πολλοί ιδιοκτήτες από τις αυτές μικρές εταιρίες καταλήγουν να είναι και community leaders».

Ο στόχος που έχουν θέσει είναι σίγουρα αρκετά φιλόδοξος αλλά δεν ξεπερνάει τις δυνατότητές τους. Το Facebook ήδη συνεργάζεται με περισσότερες από 70 εκατομμύρια επιχειρήσεις βοηθώντας τες να μεγαλώσουν το brand τους και να διευρύνουν το κοινό τους αλλά βάση των χρηστών του, μπορούν να κάνουν πολλά περισσότερα για αυτούς.

Μέχρι τώρα είναι σε εφαρμογή αρκετά προγράμματα. Αρχικά υπάρχει το Community Boost ένα πρόγραμμα του Facebook που γνωρίζει το digital marketing σε στελέχη σε πολλές πόλεις της Αμερικής. Με τον network χαρακτήρα του προγράμματος, είναι μέρος του γενικού στόχου του να ενισχύσει τις σχέσεις των κοινοτήτων. Επιπλέον, έχει συνεργαστεί με πανεπιστήμια και προσφέρει σεμινάρια digital marketing training, κάτι που δεν το περίμενε κανείς, αφού το Facebook δεν αποτελεί σε αυτά το επίκεντρο της προσοχής.

Το τελευταίο διάστημα, η εμπιστοσύνη που είχαν οι επιχειρήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είχε φτάσει το πικ της, με το budget που διέθεταν σε αυτό το κομμάτι προώθησης να έχει ανοδική πορεία. Μετά όμως από την αλλαγή του αλγόριθμου του Facebook που άλλαξε για να ευνοεί το ίδιο, η σχέση μεταξύ της εταιρίας και των διαφημιζόμενων είχε κλονιστεί. Σίγουρα, λοιπόν, οι εκπαιδεύσεις έρχονται να αποκαταστήσουν αυτή τη σχέση. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως πρέπει να συνεχίσουμε να εμπιστευόμαστε το Facebook και τα άλλα μέσα και να εναποθέτουμε εκεί όλες μας τις προσπάθειες για τη διαμόρφωση του brand image. Είναι σίγουρα πιο έξυπνο να απευθυνόμαστε σε ένα agency όπου μπορούν να κάνουν καλύτερη κατανομή πόρων και στρατηγική.

Πράγματι, βοηθάς τις τοπικές κοινότητες και τις μικρές επιχειρήσεις με το να κατανοήσουν το digital marketing, αλλά δεν γίνεται να τους στερείς το organic reach και να τους κάνεις δύσκολο το να φτάσουν στα επίπεδα engagement που έχουν θέσει σαν στόχο για να παραμένουν ανταγωνιστικές. Ουσιαστικά, και ο αλγόριθμος και οι προσπάθειες του Facebook να «εκπαιδεύσουν» το γενικό κοινό είναι μια κίνηση που ανταμείβει τους λογαριασμούς που διαφημίζονται ενεργά και που δεν βασίζονται σε οργανικά αποτελέσματα.

Παρόλα αυτά, πολλά προγράμματα που έχουν πραγματοποιηθεί έχουν χαρίσει σε ανθρώπους digital marketing skills που τους επέτρεψαν την εργασιακή τους ανέλιξηστην υπάρχουσα δουλειά τους ή τους έδωσαν τη δυνατότητα να εργαστούν σε νέες θέσεις εργασίας με καλύτερο εισόδημα. Ας πάρουμε το γεγονός πως χαρίζει μαθήματα coding σε ιδιώτες. Υπολογίζεται πως μέχρι το 2030, στην Αμερική θα έχουν ανοίξει 85.2 εκατομμύρια θέσεις που θα χρειάζονται γνώσεις coding. Σε συνέχεια αυτής την προσπάθειας Facebook Blueprint courses, το Facebook λανσάρει ένα Online Training Resource όπου ανάλογα με το επίπεδο του καθενός θα παρακολουθεί online μαθήματα για να εξελίξει τα digital skills του, ενισχύοντας έτσι το βιογραφικό του και βελτιώνοντας τις πρακτικές του.

Αυτό και μόνο είναι η απόδειξη πως το Facebook έχει γυρίσει την προσοχή του στους αρχικούς «πελάτες» του… τους ιδιώτες, τους χρήστες που δημιουργούν προφίλ και ενισχύουν την κοινότητα. Είναι κάτι που έχει δηλώσει και το ίδιο, το ότι θέλει να μετατρέψει την πλατφόρμα αυτή πάλι σε “Friends and Family” και ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι να αλλάξει αυτούς που ευνοεί. Η καλύτερη κίνηση ως απάντηση των επιχειρήσεων σε όλες αυτές τις αλλαγές είναι ή το παλιό καλό trial and error, ή η συνεργασία με ανθρώπους που ενημερώνονται και ξέρουν να χειρίζονται τις γρήγορες αλλαγές στον χώρο της digital-και-μη προώθησης της εταιρικής και προϊοντικής εικόνας.

Πηγή: suit.gr

Share on Facebook Tweet Pin it Share on LinkedIn Send email