https://www.spoudase.gr/arthra/?p_asid=6&p_asp_data=Y3VycmVudF9wYWdlX2lkPTM3NTg0JnF0cmFuc2xhdGVfbGFuZz0wJmZpbHRlcnNfY2hhbmdlZD0xJmZpbHRlcnNfaW5pdGlhbD0wJmFzcF9nZW4lNUIlNUQ9ZXhhY3QmYXNwX2dlbiU1QiU1RD10aXRsZSZhc3BfZ2VuJTVCJTVEPWNvbnRlbnQmdGVybXNldCU1QmthdGVnb3JpZXNfYXJ0aHJvbl8lNUQlNUIlNUQ9NTQwOSZjdXN0b21zZXQlNUIlNUQ9YXJ0aHJh
Συμβουλές

Μάθε πως να διαχειρίζεσαι αποτελεσματικά το χρόνο σου!!

bookmark

 

Διαχείριση χρόνου

Πώς μπορείτε να διαχειριστείτε αποτελεσματικά τον χρόνο σας όταν όλα τρέχουν με ξέφρενους ρυθμούς τριγύρω σας;

‘Οταν γνωρίζετε πραγματικά πώς να κάνετε τα πράγματα γρήγορα και με λιγότερη προσπάθεια, το άγχος μειώνεται και γίνεστε περισσότερο πολύτιμος για την ομάδα σας. Αυξάνεται η απόδοσή σας και η παραγωγή σας.

Ο άνθρωπος που αποφεύγει να αντιμετωπίσει την δουλειά του με κέφι συνήθως εργάζεται περισσότερο και πιο σκληρά από αυτόν που την αντιμετωπίζει με ευχαρίστηση. 

  1. Μάθετε καλύτερα τα εργαλεία της δουλειάς σας. 
  2. Οργανώστε καλύτερα τον χώρο σας και την περιοχή όπου δραστηριοποιείστε. Οργανώστε σωστά τις διαδικασίες και τα άτομα ώστε να αποκτάτε το προϊόν σας δίχως να κάνετε περιττές ενέργειες.
  3. Μελετήστε και εξασκηθείτε στην υπάρχουσα τεχνολογία με την οποία θα μπορείτε να ολοκληρώνετε την εργασία σας σε λιγότερο χρόνο. 
  4. Αν κάποια περιοχή της δραστηριότητας σας απαιτεί πολύ χρόνο ψάξτε να βρείτε τρόπους ώστε να την ολοκληρώνετε πιο γρήγορα. Μην συμφωνείτε με την άποψη κάποιου άλλου ειδήμονα ότι δεν μπορεί μια περιοχή να βελτιωθεί. 
  5. Μια πολύ σημαντική αιτία για χαμηλή παραγωγικότητα αποτελεί το γεγονός ότι ο υπάλληλος δεν αντιλαμβάνεται πλήρως τις αρμοδιότητες και τις ευθύνες που έχει το πόστο του. Υπάρχουν κάποιες λέξεις, έννοιες κτλ. που δεν μπορεί να καταλάβει και έτσι λειτουργεί στο πόστο του δίχως να έχει πλήρη κατανόηση στο τι θα πρέπει να κάνει ακριβώς.
  6. Όταν κάνετε κάτι να είστε πραγματικά και νοητικά “εκεί”, συγκεντρωμένοι σε αυτό που κάνετε. Αν έχετε την προσοχή σας σε κάτι άλλο τότε χάνετε χρόνο και έχετε πολλές πιθανότητες να μην το κάνετε σωστά.
  7. Καθορίστε ακριβείς στόχους για το τι πρέπει να κάνετε. Οτιδήποτε συντελεί στην ολοκλήρωσή τους το κρατάτε, οτιδήποτε σας βγάζει από αυτήν την πορεία το σταματάτε. Έτσι θα ασχολείστε πραγματικά με αυτά που θέλετε και έχετε ορίσει και δεν θα πιάνετε τον εαυτό σας να ασχολείται με οτιδήποτε άλλο το οποίο απορροφά την προσοχή σας.
  8. Καθορίστε τις κινήσεις σας βάσει του στρατηγικού σχεδιασμού σας για να πετύχετε αποτελέσματα με τα διαθέσιμα μέσα που έχετε την συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
  9. Ονομάστε συγκεκριμένα αυτό που θέλετε να πετύχετε. Στόχοι όπως να αυξήσω τις πωλήσεις μου δεν είναι συγκεκριμένοι και δεν οδηγούν σε συγκεκριμένη δράση. “Θέλω να αυξήσω τις πωλήσεις μου κατά 10% μέσα στις επόμενες 30 μέρες στα παρακάτω είδη” είναι μια περισσότερο ξεκάθαρη τοποθέτηση  στρατηγικής που συντελεί στην καλύτερη κατανόησή της από τους εργαζομένους σας.
  10. Ολοκληρώνετε πάντα τις ενέργειές σας. Να απαιτείτε από το προσωπικό σας να ολοκληρώνει τις εργασίες του και να μην αφήνει ημιτελείς δουλειές.

Μην εφησυχάζεστε βλέποντας το προσωπικό σας να είναι απασχολημένο. Δεν φτάνει να δείχνει απασχολημένο αλλά θα πρέπει και να παράγει πραγματικά αυτό που αναμένεται από την θέση που έχει μέσα στο καθορισμένο χρόνο. Σημασία έχουν τα αποτελέσματα και όχι οι ώρες απασχόλησης.

Διαβάστε εδώ.

Share on Facebook Tweet Pin it Share on LinkedIn Send email