https://www.spoudase.gr/arthra/?p_asid=6&p_asp_data=Y3VycmVudF9wYWdlX2lkPTM3NTg0JnF0cmFuc2xhdGVfbGFuZz0wJmZpbHRlcnNfY2hhbmdlZD0xJmZpbHRlcnNfaW5pdGlhbD0wJmFzcF9nZW4lNUIlNUQ9ZXhhY3QmYXNwX2dlbiU1QiU1RD10aXRsZSZhc3BfZ2VuJTVCJTVEPWNvbnRlbnQmdGVybXNldCU1QmthdGVnb3JpZXNfYXJ0aHJvbl8lNUQlNUIlNUQ9NTQwOSZjdXN0b21zZXQlNUIlNUQ9YXJ0aHJh
Συμβουλές

Εύρεση εργασίας στον κλάδο του Marketing: Skills, ερωτήσεις συνέντευξης και όλα όσα πρέπει να ξέρετε!

bookmark

 

Έχετε δημιουργικό πνεύμα, σας ενδιαφέρει πολύ η διαπροσωπική επικοινωνία, το digital marketing και πιστεύετε στο «Content is the King»;

Έχετε δημιουργικό πνεύμα, σας ενδιαφέρει πολύ η διαπροσωπική επικοινωνία, το digital marketing και πιστεύετε στο «Content is the King»; Προσανατολίζεστε στην εύρεση εργασίας στον κλάδο του marketing; Στο συγκεκριμένο άρθρο θα διαβάσετε τις χρησιμότερες πληροφορίες για τον συγκεκριμένο εργασιακό κλάδο όπως αγγελίες εργασίας που μπορείτε να στοχεύσετε, δεξιότητες που θα πρέπει να διαθέτετε και ερωτήσεις συνέντευξης όπως μας τις παρουσίασαν οι recruiters της Randstad Hellas.

Ανάλογα με τα ενδιαφέροντα σας, το ακαδημαϊκό σας υπόβαθρο και την επαγγελματική σας εμπειρία, μπορείτε να στοχεύετε στις παρακάτω ενδεικτικές θέσεις εργασίας:

Communications Assistant, Associate Product Manager, Associate Brand Manager, Social Media Analyst, Media Director, Media Buyer, Media Assistant, SEO Manager, Product Marketing Manager, Media Planner, Marketing Associate, Brand Ambassador, CRM Director, Assistant Brand Manager, Marketing Coordinator, Digital Media Specialist, Email Marketing Manager, Digital Account Manager, Digital Marketing Director, Marketing Strategist, Social Media Strategist, Digital Project Manager, Content Marketing Manager, Content Manager, Social Media Coordinator, Community Manager, Social Media Manager, Marketing Intern, SEO Specialist.

Skills που θα πρέπει να έχετε και να καλλιεργήσετε

Επικοινωνιακές δεξιότητες –κυρίως γραπτές- αλλά και προφορικές.

Θα πρέπει δηλαδή να αγαπάτε αφενός το διάβασμα και αφετέρου τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται η εταιρεία που στοχεύετε. Παραδείγματος χάριν: Ενδιαφέρεστε να εργαστείτε σε θέση εργασίας marketing στον κλάδο της πληροφορικής; Σίγουρα θα πρέπει σε πρώτο στάδιο να αγαπάτε τη τεχνολογία και να διαβάζετε ήδη κάποια tech sites! Αντίστοιχα, ενδιαφέρεστε να εργαστείτε σε θέση marketing στον κλάδο της μόδας; Θα είναι υπέρ σας αν έχετε ήδη κάποιες γνώσεις των fashion bloggers/vloggers της αγοράς.

Εσείς αναγνωρίζετε τη δύναμη των social media;

Σε καμία περίπτωση δεν εννοούμε ότι θα πρέπει να είστε φανατικός χρήστης των social media για να έχετε μια επιτυχημένη καριέρα στο marketing. Όμως, δεδομένου της τεχνολογίας που διαμορφώνει εκ νέου τα εργασιακά δεδομένα, θα πρέπει να αναγνωρίζετε τη δύναμη της επιρροής που ασκούν τα social media. Μέσω των ιστοσελίδων και εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης, κάθε ένας ατομικά μπορεί να εκφράσει τη δική του άποψη και να ασκήσει τη δική του επιρροή διαμορφώνοντας έναν νέο κόσμο στη σφαίρα της ενημέρωσης. Και σωστά μαντέψατε: το προϊόν ή η υπηρεσία που θα εκπροσωπήσετε θα πρέπει να έχει ισχυρή παρουσία στα social media

Αφήστε τη φαντασία σας να σας εμπνεύσει

O Einstein, όταν τον ρώτησαν ποιος είναι ο τρόπος να κάνουμε τα παιδιά μας εξυπνότερα είχε πει «Να τους διαβάζετε παραμύθια. Κι αν δε δείτε αποτέλεσμα, να τους διαβάζετε περισσότερα παραμύθια». Η φαντασία είναι η κινητήριος δύναμη της δημιουργικότητας. Η επιτυχημένη καριέρα στο marketing απαιτεί φαντασία, δημιουργικότητα και νέες ιδέες. Προσπαθήστε λοιπόν να διαβάσετε βιβλία σχετικά με το αντικείμενο σας ή και απλά λογοτεχνικά, δείτε ταινίες και ενδυναμώστε τη φαντασία σας. Μόνο έτσι θα μπορέσετε να δημιουργήσετε μια στοχευμένη και επιτυχημένη καμπάνια.

Αγαπήστε τα Analytics

Όπως σχεδόν σε όλους τους επαγγελματικούς κλάδους,  η επιτυχία απαιτεί στρατηγική. Πώς μπορείτε λοιπόν να σχεδιάσετε μια επιτυχημένη στρατηγική; Με data και στατιστικές αναλύσεις. Θα πρέπει με άλλα λόγια να μπορείτε να ερμηνεύετε τα analytics από κάθε digital εργαλείο που χρησιμοποιείτε ώστε να βλέπετε τα αποτελέσματα της εργασίας σας και σχεδιάζετε τα επόμενα σας βήματα.

SEO– Ο σύμμαχος σας!

Ποια εταιρεία δεν θα ήθελε να μπει στο μυαλό του πελάτη ή του εν δυνάμει πελάτη της; Όταν αναφερόμαστε στο digital marketing δεν γίνεται να μη γνωρίζετε πώς να εφαρμόζετε το SEO. Μπορείτε να παρακολουθήσετε online μαθήματα ή και σεμινάρια προκειμένου να έχετε την αυτοπεποίθηση ότι γνωρίζετε τι είναι το SEO και πώς μπορείτε να το εφαρμόσετε στην καθημερινή σας εργασία.

Γνωρίζετε ότι έχετε αυτά τα skills και έχετε κληθεί σε συνέντευξη εργασίας μέσα στις επόμενες ημέρες; Οι recruiters της Randstad σας παραθέτουν κάποιες πιθανές ερωτήσεις που θα πρέπει να προσέξετε:

Περιηγείστε μας στο βιογραφικό σας. Τι έχετε καταφέρει, ποια είναι τα μεγαλύτερα επιτεύγματα σας και πώς πιστεύετε ότι θα είστε ένα strong match για τη συγκεκριμένη θέση;

Ποιο είναι το πιο σημαντικό στοιχείο στην εύρεση ενός νέου εργοδότη;

Περιγράψτε τον ιδανικό για εσάς manager

Ποιο είναι το δυνατότερο σας σημείο ως επαγγελματίας του marketing;

Πηγή: Randstad Blog

Share on Facebook Tweet Pin it Share on LinkedIn Send email