Ετήσιο Πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής 450 ωρών

e-learning
  • Ενεργή
  • Πανεπιστήμιο Αιγαίου

  • 12 μήνες

  • 700
Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Έναρξη: 1η Οκτωβρίου 2017

Λήξη εγγραφών: 15/09/2017

ΣΚΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Πρόκειται για επιμορφωτικό πρόγραμμα, που σκοπό έχει τη θεωρητική και εμπειρική εξειδίκευση εκπαιδευτικών (πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης), φοιτητών και άλλων επιστημόνων στις σύγχρονες τάσεις της Ειδικής Αγωγής και τον εμπλουτισμό των γνώσεων, που απαιτούνται, προκειμένου να είναι σε θέση να διαχειριστούν με αξιοπιστία και θεωρητική  επάρκεια όλες τις κατηγορίες ατόμων με ειδικές ανάγκες και μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες σε παιδαγωγικο-διδακτική και συμβουλευτική βάση. Η επιμόρφωση περιλαμβάνει ενότητες: διδακτικής και παιδαγωγικής μεθοδολογίας, ψυχολογικής και συμβουλευτικής υποστήριξης αναπήρων ατόμων, γονέων και δασκάλων, αξιολόγησης, διάγνωσης.

Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα

Oι συμμετέχοντες, ολοκληρώνοντας επιτυχώς το πρόγραμμα, αναμένεται:

Α. Σε επίπεδο Γνώσεων:

      Να κατανοήσουν το θεσμικό πλαίσιο της Ειδικής Αγωγής στη χώρα μας

      Να γνωρίζουν και να διατυπώνουν σχέδια διαφοροποιημένης διδασκαλίας, μέσα από τον ορθολογική κατάρτιση συναφών προγραμμάτων σπουδών.

      Να γνωρίζουν και να καταγράφουν τη συμβολή των βιωματικών τεχνικών και ενεργητικής μάθησης.

      Να αναγνωρίζουν και να προσδιορίζουν τα όρια της συμβολής της ψηφιακής τεχνολογίας   στην εξέλιξη και  πρόοδο των μαθητών με ε.α.

Β. Σε επίπεδο Ικανοτήτων:

      Να οργανώνουν και να εφαρμόζουν σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας, προσαρμοσμένες στις πραγματικές ανάγκες του ευαίσθητου αυτού μαθητικού πληθυσμού (μαθητές με ε.α.)

      Να συντάσσουν ολοκληρωμένα σχέδια συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικού και ειδικών (λογοθεραπευτή, φυσικοθεραπευτή, εργοθεραπευτή, παιδοψυχολόγου)

      Να αξιοποιούν παιδαγωγικά τις Νέες Τεχνολογίες και να  ενισχύουν τη συμμετοχή των μαθητών μέσα από στοχευμένες τεχνικές ενεργητικής μάθησης.

Γ. Σε επίπεδο Στάσεων

      Να απομυθοποιούν νόρμες και κοινωνικά status για αυτή την κατηγορία  μαθητών.

      Να προωθούν το διακύβευμα της ισότιμης πρόσβασης και ευκαιριών για όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές

      Να διαμορφώσουν κουλτούρα ανεκτικότητας  στο «διαφορετικό»

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Στο πρόγραμμα γίνονται δεκτοί, εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ανεξαρτήτως ειδικότητας, ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, νηπιαγωγοί, νηπιοβρεφοκόμοι, ψυχολόγοι, λογοθεραπευτές, ειδικό βοηθητικό προσωπικό, εργαζόμενοι στην ψυχική υγεία και σε δομές ατόμων με αναπηρία. καθώς και άλλοι ειδικοί, που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Το πρόγραμμα επικεντρώνεται, αλλά δεν περιορίζεται στις παρακάτω ενότητες.

Εισαγωγή στην Ειδική Αγωγή. Έννοιες και νεότερα ερευνητικά δεδομένα, Σύγχρονες τάσεις στην Ειδική Αγωγή (Διαδικτυακή μελέτη και συναντήσεις γνωριμίας)

ΙοΜαθησιακές Δυσκολίες (διά ζώσης και Διαδικτυακά)

Αναπτυξιακές Διαταραχές, Αυτισμός (Διά ζώσης και διαδικτυακά)

Διαδικτυακή μελέτη. Κοινωνικός αποκλεισμός, ένταξη και συμπερίληψη

Γλωσσικές διαταραχές (Διά ζώσης και διαδικτυακά)

Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο- Παρεμβάσεις στην Ειδική Αγωγή (Διά ζώσης και διαδικτυακά)

Ειδική Αγωγή και Νέες Τεχνολογίες (Διά ζώσης και διαδικτυακά)

Συμβουλευτική Οικογενειών μαθητών με εκπαιδευτικές ανάγκες (Διά ζώσης και διαδικτυακά)

Πλαίσιο συνεργασίας ειδικοτήτων που εργάζονται στην ειδική αγωγή και νομοθετικό πλαίσιο (Διά ζώσης και διαδικτυακά)

Χαρισματικά παιδιά (Διά ζώσης και διαδικτυακά)

Ψυχομετρικά εργαλεία για εκπαιδευτικούς (Διά ζώσης και διαδικτυακά)

Ενδυνάμωση δεξιοτήτων σε συνεργαζόμενους φορείς ή εργασία και μεθοδολογία έρευνας

Διαδικτυακή Μελέτη:  Υπερκινητικότητα και διάσπαση προσοχής

Το πρόγραμμα σπουδών σχεδιάστηκε βάσει διεθνών προτύπων και κριτηρίων ποιότητας, ώστε οι απόφοιτοι να έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν τις ευρωπαϊκές συνεργασίες, που έχουν συναφθεί μεταξύ των προγραμμάτων επαγγελματικής ενδυνάμωσης και φορέων του εξωτερικού

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ

Διδάσκοντες στο σεμινάριο είναι Μέλη ΔΕΠ, Σχολικοί Σύμβουλοι, Υποψήφιοι Διδάκτορες, Κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων στην Ειδική Αγωγή, με επαγγελματική εμπειρία σε δομές ΑμεΑ

ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Το πρόγραμμα είναι ετήσιο και πιστώνει 450 διδακτικές ώρες.

Η έναρξη των μαθημάτων θα γίνει την 1η Οκτωβρίου 2017

Το σεμινάριο θα διεξάγεται ένα Σαββατοκύριακο το μήνα ( 10 διδακτικές ώρες το Σάββατο και 10 την Κυριακή)

Περιλαμβάνεται αξιολόγηση με εργασία και τεστ

ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί δια ζώσης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Οι χώροι πραγματοποίησης θα ανακοινωθούν μετά το πέρας της περιόδου εγγραφών

Όσοι ΔΙΑΜΕΝΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ, έχουν τις εξής ΕΠΙΛΟΓΕΣ :

1. Να επισκέπτονται μία από τις προαναφερθείσες πόλεις

2. Να το παρακολουθήσουν αποκλειστικά μέσω διαδικτυακών συναντήσεων στην πλατφόρμα Google Classroom, με προσωπική μελέτη του υλικού και μία δίωρη διαδικτυακή συνάντηση με το διδάσκοντα, ο οποίος θα αναρτά κείμενα για σχολιασμό και θα απαντά σε ερωτήσεις ανατροφοδότησης.

Η προτίμηση δηλώνεται εξ αρχής στη φόρμα εγγραφής και ΔΕΝ μπορεί να ΜΕΤΑΒΛΗΘΕΙ. 

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Δίδακτρα: 700 ευρώ σε τέσσερις δόσεις

Έκπτωσης 50%  δικαιούνται όσοι έχουν παρακολουθήσει κάποιο από τα Προγράμματα Ψυχικής και Κοινοτικής Υγείας του Πανεπιστημίου Αιγαίου με δίδακτρα

Όσοι δικαιούνται έκπτωσης 50% καταβάλλουν στη αρχή του προγράμματος εφάπαξ τη δόση των 350 ευρώ

ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Η διδασκαλία γίνεται:

Α. Για όσους επιλέξουν να το παρακολουθήσουν σε Αθήνα ή Θεσσαλονίκη

Διά ζώσης συναντήσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ένα Σαββατοκύριακο το μήνα
Αυτόνομη προσωπική, ασύγχρονη μελέτη της ψηφιακής βιβλιοθήκης. Τα διά ζώσης τμήματα εισάγονται μεν στο google classroom ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ, αλλά για να βρίσκουν εκεί τις σημειώσεις των καθηγητών, που παρακολούθησαν στο προηγούμενο μάθημα. Αυτό γίνεται σταδιακά, ανάλογα με τη λήψη των σημειώσεων από τους διδάσκοντες. Φυσικά, ο μεγάλος βιβλιογραφικός πλούτος περιλαμβάνεται στην ψηφιακή σας βιβλιοθήκη.
Μελέτη άρθρων και συγγραφή περίληψης και τεστ αυτοαξιολόγησης σε συγκεκριμένη ύλη.
Β. Για όσους επιλέξουν να το παρακολουθήσουν αποκλειστικά διαδικτυακά

1. Με αυτόνομη προσωπική, ασύγχρονη μελέτη της ψηφιακής βιβλιοθήκης και παρακολούθηση της μηνιαίας ανατροφοδότησης και σχολιασμού από τους διδάσκοντες στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης Google classroom (δίωρη διαδικτυακή συνάντηση) (google classroom με Κείμενα, Παρουσιάσεις, Σχόλια και Γραπτό λόγο. Δεν χρησιμοποιούμε βίντεο ή εικόνες για εντυπωσιασμό). Οι συναντήσεις στα αποκλειστικά διαδικτυακά μαθήματα ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΑΠΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ. Ουσιαστικά πρόκειται για ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ με το δικό σας ρυθμό μάθησης και προσπέλασης των διδακτικών ενοτήτων.

2. Με την παρακολούθηση των προαιρετικών διά ζώσης 20ωρων συναντήσεων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μία φορά το εξάμην

3. Μελέτη άρθρων και συγγραφή περίληψης

Στο τέλος κάθε μηνιαίας ενότητας ο υποψήφιος και στις δύο περιπτώσεις υποχρεωτικά συμμετέχει σε τεστ αυτοαξιολόγησης με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής από την άνεση του υπολογιστή. Το τεστ πρέπει να γίνει σε προκαθορισμένη επταήμερη περίοδο.

Οι επιμορφούμενοι κατά τις τελευταίες διδακτικές ενότητες επιλέγουν ενδυνάμωση των δεξιοτήτων τους σε φορείς (πρακτική) ή τη συγγραφή επιστημονικής εργασίας 3000 λέξεων

Η επιμόρφωση συμπληρώνεται με συμμετοχή σε επιστημονικό συνέδριο, που διοργανώνεται στα πλαίσια του προγράμματος ή άλλες κοινωνικές δραστηριότητες και δράσεις. Κατά την πρακτική άσκηση οι επιμορφούμενοι συντάσσουν σχετική έκθεση αξιολόγησης της δομής ή του φορέα, που επισκέφθηκαν

ΔΙΔΑΚΤΡΑ & ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗ ΔΟΣΕΩΝ

Για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα προβλέπονται δίδακτρα 700  ευρώ συνολικά, τα οποία καταβάλλονται ως εξής:

1η δόση εγγραφής: 100 ευρώ πληρωτέα μέχρι 15 Σεπτεμβρίου 2017

2η δόση: 200 ευρώ, πληρωτέα μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2017

3η δόση: 200 ευρώ πληρωτέα μέχρι 15 Ιουνίου 2018

4η δόση: 200 ευρώ κτήσης πιστοποιητικού, πληρωτέα μέχρι 15 Σεπτεμβρίου 2018

Η πρώτη δόση κατοχυρώνει και την εγγραφή σας.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η επιτροπή ερευνών του Πανεπιστημίου Αιγαίου επιτρέπει την επιστροφή διδάκτρων ΜΟΝΟ στην περίπτωση, που με υπαιτιότητα του Πανεπιστημίου, ακυρωθεί το σεμινάριο. Μετά την είσοδο σας στην ψηφιακή βιβλιοθήκη, καμία αίτηση επιστροφής διδάκτρων δεν εξετάζεται ούτε αξιολογείται

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

Περισσότερο από ένα απλό σεμινάριο κατάρτισης. Σχεδιασμένο για προγύμναση μεταπτυχιακών προγραμμάτων ή μία ανταγωνιστική επαγγελματική πορεία.

Δυνατότητα πρακτικής ενδυνάμωσης δεξιοτήτων σε φορείς.
Συγγραφή ερευνητικής εργασίας, παρουσίαση σε πανελλήνιο συνέδριο ή δημοσίευση σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά με κριτές.
Δωρεάν τρίμηνο σεμινάριο Μεθοδολογίας Έρευνας για Κοινωνικούς Επιστήμονες, Εκπαιδευτικούς και Φοιτητές
Αποκλειστικά διαδικτυακή ή/και blended διδασκαλία.
Πλούσια Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Διεθνείς συνεργασίες για περαιτέρω πιστοποιήσεις
Μοριοδοτήσεις ανάλογα με την ισχύουσα νομοθεσία
Πιστοποιητικό εξειδίκευσης από Δημόσιο Πανεπιστήμιο
Η καλύτερη προγύμναση για μετέπειτα φοίτηση σε μεταπτυχιακό Πρόγραμμα
ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

Γενικές Μοριοδοτήσεις Ετήσιων Επιμορφωτικών Προγραμμάτων. Για συγκεκριμενοποίηση και ενημέρωση παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον ακαδημαϊκό σύμβουλο κο Ιωάννη Ρε ([email protected])

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡ. ΠΡΩΤ. Φ.361.22/23 /91322 /E3/31-05-2017, ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΟΥ ΥΠΠΕΘ ("Διευκρινίσεις σχετικά με την επιλογή υποψηφίων διευθυντών όλων των τύπων Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Εργαστηριακά Κέντρα (Ε.Κ)"), ΚΡΙΤΗΡΙΟ 1,ε "Κριτήριο επιστημονικής – παιδαγωγικής συγκρότησης και κατάρτισης":  Βεβαίωση ή πιστοποιητικό ετήσιας επιμόρφωσης σε Σ.Ε.Λ.Μ.Ε., Σ.Ε.Λ.Δ.Ε., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. / Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε. και Α.Ε.Ι., εφόσον δεν ήταν αναγκαίο προσόν για το διορισμό: 0,5 μονάδα. Αν ο υποψήφιος έχει περισσότερα πιστοποιητικά ή βεβαιώσεις ετήσιας επιμόρφωσης μοριοδοτούνται αθροιστικά έως δύο (2) πιστοποιητικά ή βεβαιώσεις με ανώτατο όριο τη μία (1) μονάδα.! ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΘΕ ΕΤΗΣΙΟ ΜΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ 2 ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ, ΔΙΝΟΥΝ 1 ΜΟΡΙΟ (0,5 +0,5) ΣΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

Σύμφωνα με την Εγκύκλιο Αρ. Πρωτ. 63498/Ε2/13-04-2017/ΥΠΠΕΘ, με θέμα:

«Πρόσκληση υποψήφιων αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών ΕΑΕ, σχολικού έτους 2017-2018» και ειδικότερα το Άρθρο 3

Κριτήρια κατάταξης και μοριοδότησης στους Κύριους πίνακες):
Ειδικά για τους καταταγέντες με πενταετή προϋπηρεσία (50 μήνες) στην ΕΑΕ, χωρίς την κατοχή κάποιου εκ των αναφερομένων στις ανωτέρω περιπτώσεις α έως ε προσόντων, πιστοποιητικό παρακολούθησης σεμιναρίων ετήσιας επιμόρφωσης - εξειδίκευσης στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών, πέντε δέκατα (0,5) της μονάδας.

ΚΑΙ

Κριτήρια κατάταξης και μοριοδότησης στους Επικουρικούς πίνακες :
Α. Ακαδημαϊκά κριτήρια:

Πιστοποιητικό παρακολούθησης σεμιναρίων ετήσιας επιμόρφωσης - εξειδίκευσης στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών, πέντε δέκατα (0,5) της μονάδας.

------Μέγιστος αριθμός μορίων (2) σύμφωνα με το ΦΕΚ με θέμα: «Καθορισμός Κριτηρίων και διαδικασίας αξιολόγησης και επιλογής, των με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου εκπαιδευτών ενηλίκων, των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.), των Πειραματικών Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Π.Σ.Ε.Κ.) και των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) του ΟΑΕΔ» (Αρ. Φύλλου 1961/30-06-2016), σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με θέματα ειδικής αγωγής (π.χ. Προσχολικής Αγωγής).

Ως Συνοδός Παράλληλης Στήριξης στο σχολικό πλαίσιο: σύμφωνα με το άρθρο 28, παρ.18 του νόμου 4186/2013 (Φ.Ε.Κ. 193Α), «η υποστήριξη του μαθητή μπορεί να υλοποιείται και από συνοδό που εισηγείται και διαθέτει η οικογένεια του μαθητή, κατόπιν σύμφωνης γνώμης του Διευθυντή της Σχολικής μονάδας και του Συλλόγου Διδασκόντων».
Ο ρόλος του Συνοδού Παράλληλης Στήριξης είναι καταλυτικός καθώς υποστηρίζει τους μαθητές στη σχολική τάξη λειτουργώντας παράλληλα με τον εκπαιδευτικό της τάξης. Σε κάθε μαθητή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αντιστοιχεί ένας συνοδός, ο οποίος τον υποστηρίζει στη μαθησιακή διαδικασία δίχως βέβαια να παρεμβαίνει στο έργο του εκπαιδευτικού.

ΑΠΟΝΕΜΟΜΕΝΟΣ ΤΙΤΛΟΣ

Με βάση το Νόμο 4465/2017 (άρθ. 46), χορηγείται Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης- Εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ) (ετήσιας διάρκειας, 450 διδακτικών ωρών)

Προκηρύξεις Μεταπτυχιακών Σήμερα

Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας

Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας

Τμήμα:Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Ενδαγγειακές Τεχνικές
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Βιο-Ιατρικές και Μοριακές Επιστήμες στη Διάγνωση και Θεραπεία Ασθενειών
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Ευρωπαϊκή Ολοκλήρωση και Διακυβέρνηση Το Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών

Ευρωπαϊκή Ολοκλήρωση και Διακυβέρνηση

Τμήμα:Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες

Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες

Τμήμα:Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Μεταπτυχιακό

Σχεδιασμός, Διοίκηση και Πολιτική του Τουρισμού

Τμήμα:Γεωγραφίας, Διοίκησης Επιχειρήσεων, Περιβάλλοντος
Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία

Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία (ΚΑΟ)

Τμήμα:Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Δημόσια Ιστορία

Δημόσια Ιστορία

Τμήμα:Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
ΤΕΙ Αθήνας
ΤΕΙ Αθήνας
Μηχανικών Η/Υ και Συστημάτων – Ευφυή Συστήματα και ΙοΤ
ΤΕΙ Θεσσαλίας
Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

Τμήμα:Σχολή Επιστημών της Αγωγής
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, Πανεπιστήμιο Πατρών
Πληροφοριακά Συστήματα

Πληροφοριακά Συστήματα

Τμήμα:Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, Οικονομικής Επιστήμης, Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Προηγμένες Μέθοδοι Κατασκευής Προϊόντων από Ξύλο MSc

Προηγμένες Μέθοδοι Κατασκευής Προϊόντων από Ξύλο MSc

Τμήμα:Σχεδιασμού - Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου
ΤΕΙ Θεσσαλίας
071220160112

Language Education for Refugees and Migrants (LRM)

Τμήμα:Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
071220161257
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Πολιτισμική Πληροφορική και Επικοινωνία

Πολιτισμική Πληροφορική και Επικοινωνία

Τμήμα:Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας
Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Εφαρμοσμένες Πολιτικές και Τεχνικές Προστασίας Περιβάλλοντος
ΑΕΙ Πειραιά Τ.Τ., Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου