Eπαγγελματική εκπαίδευση πάνω σε θέματα Σχεδίασης Ψηφιακών Προϊόντων και Εμπειρίας Χρήστη

Σεμινάριο
  • Ενεργή
  • ImpactHub Athens

  • 1 ημέρα

  • 150
UX

Workshop: “Design better products through empathy for your customers”

Ημερομηνία Διεξαγωγής: Σάββατο 13 Μαϊου – Διάρκεια 6 ώρες: 10 πμ – 4 μμ.

Τοποθεσία: ImpactHub Athens

Σχεδίαση ψηφιακών προϊόντων και ενσυναίσθηση (empathy)

O ανταγωνισμός στην αγορά των ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών προϋποθέτει βαθιά κατανόηση όχι μόνο των αναγκών αλλά και των συναισθηματικών αντιδράσεων των πελατών και των χρηστών. Η λεγόμενη ικανότητα για ενσυναίσθηση  (Empathy) αποτελεί το κλειδί για μια τέτοια διαδικασία:

  • Με απλά λόγια ενσυναίσθηση σημαίνει να καταλαβαίνεις και να αισθάνεσαι ό,τι αισθάνεται κάποιος άλλος.
  • Στον επιχειρηματικό κόσμο αυτή η ικανότητα μας επιτρέπει να καταλαβαίνουμε γιατί οι πελάτες αγαπούν ή όχι ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.

Η ενσυναίσθηση αν και πολύπλοκη έννοια είναι μια ιδιότητα που όλοι οι άνθρωποι εγγενώς έχουμε - κάποιοι περισσότερο, κάποιοι λιγότερο. Το θετικό είναι πως πρόκειται για μια δεξιότητα που μπορεί να αναπτυχθεί περαιτέρω μέσα από συγκεκριμένες πρακτικές κι εκπαίδευση. Για το λόγο αυτό διοργανώνουμε ένα workshop στο  παρουσιάζουμε βασικές μεθόδους για το πως μπορούμε να καταλάβουμε και να συναισθανθούμε τι θέλουν και τι αισθάνονται οι χρήστες των προϊόντων και των υπηρεσιών μας.

Τι θα μάθουμε:

  • Πως να βελτιώσουμε τις δεξιότητες που σχετίζονται με την αναγνώριση των συναισθημάτων των πελατών/χρηστών.
  • Πως να δουλέψουμε με μεθόδους έρευνας εμπειρίας χρήστη (UX research) προκειμένου να κατανοήσουμε τους πελάτες /χρήστες
  • Πως να εξασκηθούμε σε θέματα ενσυναίσθησης (empathy) όχι μόνο για τους πελάτες αλλά και για τους συναδέλφους και συνεργάτες μας.

Σε ποιους απευθύνεται:

  • Product managers  
  • Business owners/ Startup founders / entrepreneurs
  • Heads of Digital  Creative directors
  • UX researchers / UX designers
  • Digital copyrighters
  • Σε οποιονδήποτε εμπλέκεται ενεργά στην ανάπτυξη ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών 

Εισηγητής: Δρ. Παναγιώτης Ζαχαριάς ([email protected])

Ο Δρ. Παναγιώτης Ζαχαριάς έχει 17 χρόνια εμπειρία στο πεδίο της Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου Υπολογιστή (HCI) και πιο συγκεκριμένα στο χώρο της Αξιολόγησης Ευχρηστίας (Usability Evaluation) και Σχεδίασης Εμπειρίας Χρήστη ψηφιακών συστημάτων (UX). Έχει διδάξει περισσότερα από 10 χρόνια σε πανεπιστήμια της Ελλάδας και Κύπρου ενώ έχει σημαντική εμπειρία και σε επαγγελματική εκπαίδευση και διοργάνωση σεμιναρίων. Πάνω από 60 μελέτες του έχουν δημοσιευτεί σε επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια και έχει συμμετάσχει σε πληθώρα ευρωπαϊκών ερευνητικών προγραμμάτων. Επιπλέον προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες πάνω σε θέματα UX συνεργαζόμενος με εταιρείες και startups. Πρόσφατα έχει ιδρύσει την ομάδα theUXProdigy η οποία είναι μια ομάδα επαγγελματιών στο χώρο της σχεδίασης και αξιολόγησης της εμπειρίας χρήστη (UX).

To κόστος για το workshop είναι 150 euro και περιλαμβάνει τα εξής:

  • Ηλεκτρονικά αντίγραφα του εκπαιδευτικού υλικού
  • Καφέ, ελαφρύ γεύμα και αναψυκτικά 
  • Πιστοποιητικό παρακολούθησης

Προκηρύξεις Μεταπτυχιακών Σήμερα

Ψυχική Υγεία

Ψυχική Υγεία

Τμήμα:Νοσηλευτικής
ΤΕΙ Θεσσαλίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Επιστήμες της Αγωγής

Τμήμα:Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Πειραιώς
Πανεπιστήμιο Πειραιώς
Εφαρμοσμένη Οικονομική & Χρηματοοικονομική
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Κοινωνικής και εκπαιδευτικής πολιτικής

ΠΜΣ " Κοινωνική και Εκπαιδευτική Πολιτική"

Τμήμα:Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Πανεπιστήμιο Πειραιώς
Πανεπιστήμιο Πειραιώς
Χρηματοοικονομική και Τραπεζική

Χρηματοοικονομική και Τραπεζική (M.Sc in «Banking and Finance»)

Τμήμα:Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής
Πανεπιστήμιο Πειραιώς
Διακυβέρνηση, Ανάπτυξη και Ασφάλεια στη Μεσόγειο
Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Energy Technologies and Management
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Ρητορική: Θεωρία και Πραξη

Ρητορική: θεωρία και πράξη

Τμήμα:Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Τουρισμού και Πολιτισμού 1

Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Τουρισμού και Πολιτισμού

Τμήμα:Μηχανικών Χωροταξίας Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, Οικονομικών Επιστημών
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
International MBA

International MBA

Τμήμα:Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Βιοεπιχειρείν

Βιοεπιχειρείν

Τμήμα:Βιοχημείας και Βιοτεχνολογίας
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΠΜΣ
ΑΕΙ Πειραιά Τ.Τ.
191220160507

Επιστήμες και Συστήματα Φυτικής Παραγωγής

Τμήμα:Επιστήμης Φυτικής Παραγωγής
Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΕΑΠ
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Προηγμένες Μέθοδοι Κατασκευής Προϊόντων από Ξύλο MSc

Προηγμένες Μέθοδοι Κατασκευής Προϊόντων από Ξύλο MSc

Τμήμα:Σχεδιασμού - Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου
ΤΕΙ Θεσσαλίας
φτθκφγθλθ

M.A.Politics and Economics of Contemporary Eastern and Southeastern Europe

Τμήμα:Βαλκανικών Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
071220160343

Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Τροφίμων και Γεωργίας

Τμήμα:Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης, Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής
Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών