E-learning από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου σε Google Analytics και AdWords

bookmark

 

Google Analytics και AdWords

Η τεχνολογική ανάπτυξη της εποχής μας είναι πλέον γνωστό ότι καθιστά επιτακτική την ανάγκη των επιχειρήσεων να έχουν online παρουσία.

Μια ιστοσελίδα αποτελεί τον καθρέφτη των επιχειρήσεων και είναι ένας βασικός «χώρος» υποδοχής των πελατών τους, της παρουσίασης των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους και φυσικά είναι το κεντρικό εργαλείο μέσω του οποίου στοχεύουν στην αύξηση του πελατολόγιου, των πωλήσεων και των συνδρομητών τους.

Το συγκεκριμένο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα, στην 1η του Διδακτική Ενότητα παρέχει τις βασικές γνώσεις των Google Αnalytics, της δωρεάν πλατφόρμας της Google μέσα από την οποία κάποιος επιχειρηματίας μπορεί να παρακολουθεί αναλυτικά στατιστικά για την ιστοσελίδα της επιχείρησής του. Βλέπει τη συνολική επισκεψιμότητά της, την επισκεψιμότητα ανά σελίδα, το χρόνο παραμονής σε κάθε σελίδα και πάρα πολλά ακόμη στοιχεία.

Έπειτα, στη 2η Διδακτική Ενότητα παρέχει βήμα-προς-βήμα οδηγίες για το πώς να στήσει και να βελτιστοποιήσει το λογαριασμό του στο AdWords ώστε να αποκομίζει τη μέγιστη επί πληρωμή απόδοση στις αναζητήσεις στον παγκόσμιο ιστό. Θα μάθει πώς λειτουργεί το AdWords, τι πρέπει να κάνει (και τι να μην κάνει) και πώς να ρυθμίζει το AdWords ώστε να βελτιώνει τις επιδόσεις σε κάθε καμπάνια.

Με τη λήξη του προγράμματος, θα έχετε αποκτήσει σταθερές θεμελιώδεις δεξιότητες τόσο στα Google Analytics οσο και στο AdWords, καθώς και πλήρη κατανόηση σχετικά με το marketing των μηχανών αναζήτησης (SEM).

To Σεμινάριο είναι τρίμηνης περίπου διάρκειας και  θα ξεκινήσει τον Μάρτη και θα ολοκληρωθεί τον Ιούνη. Για περισσότερες πληροφορίες γύρω από το κόστος και την εγγραφή ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο: http://e-epimorfosi.aegean.gr/-google-analytics-adwords/

Share on Facebook Tweet Pin it Share on LinkedIn Send email